Vochtafdrijvende middelen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wieteke_
Berichten: 55
Geregistreerd: 16-12-04

Re: Vochtafdrijvende middelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 13:02

Hoi. Die lasix waar jij het over hebt, kan je die via de dierenarts krijgen? Mijn Nimrod heeft namelijk ook al een maand een hele dikke koker. Het lijkt wel of hij weer hengst is Tong uitsteken Ook heeft hij enorm oedeem onder zijn buik. Ik ben dus ook erg benieuwd of er natuurlijke middelen zijn die vochtafdrijvend werken. Beweging is bij Nimrod geen optie; ivm een gebroken heup heeft hij aangebonden stalrust Verdrietig De dierenarts heeft hem een injectie gegeven met een middel waarvan ik de naam nu even ben vergeten maar wat soms schijnt te helpen bij oedeem. Helaas had het geen effect. Wel zei mijn dierenarts dat ze vroeger goede vochtafdrijvers konden voorschrijven, maar dat ze die nu niet meer hadden. Mogen deze nu niet meer gegeven worden misschien? Hopelijk weet iemand een goed homeopathisch of ander middel dat geen bijwerkingen heeft. Succes met je paardje in elk geval Caroline! De dierenarts komt vanmiddag toch nog langs, dus zal ik nog eens vragen naar plastabletten of dat zij misschien homeopathische middelen kent (al ga ik er niet van uit; ze zijn er hier niet zo'n voorstander van)



Wieteke_
Berichten: 55
Geregistreerd: 16-12-04

Re: Vochtafdrijvende middelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:47

Kan het geven van bijvoorbeeld bleekselderij geen kwaad? Het zou fijn zijn als m'n pony van zijn dikke koker en oedeem onder zijn buik afkomt, maar ik ben bang dat het er ook voor zal zorgen dat hij dan ook op andere plaatsen in zijn lichaam vocht gaat onttrekken waar hij het erg nodig heeft. Dat is de reden waarom mijn veearts hem geen 'echte' (chemische) vochtafdrijvers voor wil schrijven. Weet iemand of dit het geval is? Anders ben ik bang dat het middel erger zal zijn dan de kwaal. Hoeveel selderij geven jullie eigenlijk en hoe vaak? Alvast bedankt!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JudithGigi, Majestic-12 en 50 bezoekers