Een dikke poot.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 22:24

Een bijrijdpony van mij heeft een dik voorbeen, ze was eerst kreupel en toen werd het dik. Ik braaf afspuiten 3x per dag, DA erbij gehad, en die weet niet meer wat het is, zwelling wordt niet dikker maar zit er zeker al zo'n 2 mnd!!!!!!!! Echt kreupel is ze nu niet meer, wel stijf... de ene dag wel kreupel de andere dag niet.. ze heeft een hele poos op stalg gestaan (permanente rust) en nu staat ze weer een paar uur buiten en lopen we met dr!

Iemand enig idee?



Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 22:08

NIEMAND EEN ID?

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 10:47

Er is GEEN wondje te vinden, DA is erbij geweest, pony heeft pijnstillers gehad en een zalfje waarmee het been moest slinken. Dat is wel een beetje gebeurd.. maar het is nog steeds veel te dik. De DA weet niet waardoor het komt, en ook niet of het nog weggaat en hoe...
Beetje vaag allemaal.. ondertussen is het been nog steeds dik, ze staat nu overdag buiten in een apart stukje, en 's nachts binnen. Ik ga elke dag een eind met dr wandelen, en daarna spuit ik het been goed af (circa 10 min) maar het lijkt wel alsof het gewoon stilstaat... de zwelling... heeeeeel raar...

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 22:32

ja zoiets heb ik ook al gehoord ja. Er zijn zelfs mensen die zeggen dat je er gewoon op kunt klimmen... maar dat doe ik niet.. het staat me tegen, ik weet niet, het voelt niet goed. Maar je denkt dus dat als ze veel stapt het misschien weer dunner wordt? (heb het ff nagekeken tis al bezig vanaf eind MEI)

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 08:22

Oke ik heb geweldig nieuws! De fysio is langsgeweest (vorige week) en die heeft haar ongeveer anderhalf uur behandeld (ook laser) Hij heeft gezegt dat we er gewoon op moeten (been was toen al slanker aan het worden) en dan niet in de bak, maar buitenritten, niet teveel bochten dus. Gewoon kijken hoe het gaat. Inmiddels zijn we een week verder, en heb ik gisteren voor het eerst een stukje gedraaft!!! Tot nu toe gaat alles super! Ze loopt niet onregelmatig, en in stap kunnen we heel veel oefeningen doen (stelling, buiging, overgangen naar het halthouden enz). Hopelijk blijft het zo goed gaan! Been wordt ook niet dikker, dus het ziet er echt goed uit!

(btw, weet iemand nog oefeningen te doen op buitenrit voornamelijk in stap?)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Armani1985, MiekeFS, Sjafrane en 96 bezoekers