Vochtafdrijvende middelen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Vochtafdrijvende middelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 18:02

Mijn paard heeft nogal last van stalbenen, waarbij 1 been niet helemaal dun wil worden met (beperkte) beweging (opbouwen na peesblessure) Wij hebben een paar dagen vochtafdrijvers moeten geven, die hielpen wel, maar daarna bleef het been weer dik. Wat ze toen had gekregen mocht ze niet vaak hebben, omdat het niet goed was.
De DA zou op zoek gaan naar iets plantaardigs, ik heb nu een fles Phytorénal gekregen. Op de fles staat eigenlijk dat het voor honden en katten is, maar ik vertrouw maar op de DA Knipoog Op internet kan ik hier niet veel over vinden.
We moeten nog beginnen met geven, dus ik weet niet of het werkt.



DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Vochtafdrijvende middelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 19:47

Dank je voor de sites Lachen De fles werd ik niet veel wijzer van, is in het Frans Clown
Ik moet mijn merrie het dubbele geven van wat er op de sites vermeldt staat, maar ik zal laten weten of het (goed) werkt! Waarschijnlijk krijgt ze het morgenavond voor het eerst (moet even regelen met staleigenaar, moet over d'r voer heen).

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Vochtafdrijvende middelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 16:55

Had beloofd dat ik even zou laten weten hoe het werkte Lachen
Het werkt niet zo goed als de poeders die ze eerst kreeg, maar ik zie wel wat verschil.
3 benen komen weer bijna dun van stal, het ene been dat niet dun wilde worden, wordt nog steeds niet dun, dus waar het voor zou moeten werken, werkt het juist niet Knipoog Maar haar 3 andere benen zijn nauwelijks meer dik als ze van stal komt (het 4e been is ook wel wat dunner dan die eerst was toen ze van stal kwam, maar het vocht wat er nog in zit, wil er ook niet uit).
Wij moeten denk ik dus weer op zoek naar iets anders totdat ze weer volop mag bewegen, maar ik denk dat het wel het proberen waard is voor jou?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, DotBot, esther_ess, Icelandshet, M_Vainqueur, Miss_Mii21, nadcha, RenateHidden, willemijn_T en 74 bezoekers