Vochtafdrijvende middelen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Vochtafdrijvende middelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-05 10:48

Joplin heeft last van een enorm dikke koker. Sinds vorig jaar maart toen hij een virus had is het wat dikker maar nu dus echt flink.
Hij is pas helemaal gecontroleerd omdat ik bang was dat het een hartprobleem zou zijn. Bij mensen zie je dan namelijk ook dikke enkels en dergelijke.
Urine en bloed zijn perfekt, is twee maal gedaan. Zijn penis en koker is mooi schoon en niet geirriteerd. Hij is opgevoeld en ook dat was allemaal goed. Hart was dus ook goed.
Een eiwitarm dieet maakt ook allemaal niks uit.

De conclusie van de DA was dat het gewoon uitgerekt is en daarom makkelijker vol loopt. Therapie is daar niet voor kennelijk. Alleen beweging helpt tot nu toe. Na intensief rijden is het een heel stuk dunner.

Maar last heeft hij er dus wel van.

Nou weet ik dat ik lasix(plastabletten zou kunnen geven) maar ik zou liever iets op natuurlijke basis voeren. Heeft er iemand een idee?

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...


Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Re: Vochtafdrijvende middelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-05 12:08

Ik weet niet of je lasix bij de Dierenarts kan krijgen. Ik las dat het in de draverij wordt gegeven. Mijn vader kan het zo voorschrijven als ik dat wil, hij is humaan arts.
Als je het wilt vragen graag. Mijn DA zei gelijk nee...

Paardebloem had ik inmiddels gevonden. Laminix klonk wel aardig. Daar zit ook selderij in. Iemand ervaring daarmee?

Heermoes zou ook die eigenschappen hebben maar dat was niet los te krijgen.

brandnetel heb ik al eens geprobeerd voor een maand. Maakte geen verschil helaas.

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Re: Vochtafdrijvende middelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-05 17:56

Ik krijg van de paardendrogist d-tox aangeraden. Ontzettend duur zeg Verward
Iemand hier ervaring mee?

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...


Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Re: Vochtafdrijvende middelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-05 19:13


Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Re: Vochtafdrijvende middelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-05 13:22

is dat gedroogde bleekselderij? Of bedoel je andere kruiden?

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers