Fries met heel vreemd loopje!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Fries met heel vreemd loopje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-02 17:37

Bij ons op stal staat sinds een week een Fries. Echt een leuk en mooi beessie, maar hij loopt zo vreemd! Zijn linker achterbeen trekt hij bij het lopen bijna tegen zijn buik, en in de stapmolen lijkt het wel alsof ie een steen aan zijn been heeft hangen in draf. Ze hebben het paard pas net, en de vorige eigenaar (handelaar) heeft een keuringsrapport laten zien. Er was niks mis blijkbaar. Ik heb het idee dat er echt iets niet klopt, maar ze willen er niet mee naar de veearts omdat ze "het er wel uit rijden". Ik ben geen expert, misschien is het gewoon stijvigheid ofzo, maar ik vind het toch raar. En zo'n keuringsrapport vervals je ook zo, zeker als de koper weinig ervaring met dit soort zaken heeft. Moeilijk moeilijk moeilijk. Verward



PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-02 15:25

Hij is inmiddels onderzocht, hij bleek een afwijking te hebben in het zenuwstelsel in de achterhand en is met zijn 3 jaar jong afgevoerd. Ik vind het te achterlijk voor woorden, maar ze hebben een nieuwe Fries, en die is zo gek als een deur. Zucht.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liv, djinnie, GoogleAdsense, LiannePuthzy, MarjanB, Rijsa, RoxanneJessy, SabrinaB en 79 bezoekers