Wondjes op tong

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Wondjes op tong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-02 19:03

Odin heeft 3 wondjes op haar tong. Het is een soort open blaar. Een plekje weet ik de oorzaak al van, namelijk van haar tand. Maar de andere 2 zitten op rare plaatsen.
De ene zit aan de onderkant en de ander aan de bovenkant in het midden van haar tong. Ze eet wel gewoon door, maar ik rijd nu zonder hoofdstel.

Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn en hoelang duurt het voordat het weer weg is (en dat ik weer met bit kan rijden)

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 19:08

Geen last van het bit ofzo?

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-02 20:31

Dat weet ik niet, ze had zondag 6 uur met de wagen gelopen omdat er iets georganiseerd werd. En Odin wil nog wel eens hard gaan dus de baas moest haar vaak inhouden.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 13:26

Dan zou het misschien wel kunnen. Misschien voor alle zekerheid ff een ander zacht bitje...appelbitje ofzo Lachen vinden ze meestal ook wel lekker(ach marilyn in ieder geval maar die vind alles lekker waar een smaakje aan zit)

Rytje
Berichten: 583
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 22:00

Mariska zei het bit, maar dat gaat wel moeilijk volgens mij, misschien wel een takkie in der mond gezeten. Zou best kunnen. Of een steentje.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 22:03

Ja, dat kan ook maar toch vind ik het raar. Maarja, morgen maar zonder hoofdstel rijden en zondag naar het bos (toch?)

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 23:22

Misschien idd een takje of iets dergelijks. om echt wondjes aan d'r tong te krijgen van het bit lijkt me erg moelijk. Er zitten toch geen scherpe voorwerpen aan het bit waardoor ze wondjes kan krijgen?

Ik sluit me aan bij de 'takjes-theorie' Haha!
Hopelijk is het snel over en kan je weer met hoofdstel rijden.