Artrose en hoefkatrol 4e graads aan voorbenen.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:38

Ik denk dat Antione de Bodt het beste medicijn is wat er bestaat, tegen hoefkatrol, en atrose.
www.hoefkatrol.com staat alles wat je wilt weten, voor meer info stuur een pb, en er zijn zat mensen die ervaring hebben gehad met anione de bodt,

Kiekeboe


Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:40

UniferB schreef:
Mijn paard, 9 jaar, heeft dus ook hoefkatrol fase 4 aan beide voorbenen en licht artrose. Dokter Van Muiswinkel heeft dit in de kliniek in Emmeloord geconstateerd. Mijn wereld in toen ik het hoorde en dacht dat het afgelopen zou zijn. Gelukkig dacht Van Muiswinkel daar anders over en adviseerde mijn paard speciaal beslag, zolen + silliconen. Om een lang verhaal kort te maken. Mijn vriend heeft hem het speciale belag gegeven en we zijn hem PrimeVal gaan voeren. Ik heb geen gebruik gemaakt van een A. de Both, titatovenaars etc. Mijn paard loopt weer helemaal rad heeft nergens meer last van. Vorige maand zijn we weer op wedstrijd geweest met hem, met goed gevolg (hij loopt Z1 en mag Z2). Ik ben heel blij dat ik het advies van Van Muiswinkel heb opgevolgt en dat de doemdenkers achter me hebt gelaten!



Antioe de bodt titatovernaar, heb je hem wel eens te werk zien gaan,
Ik vind dit dus absoluut een verkeerde opmerking.
Deze man heeft geen poedertjes en geen speciaal beslag,
en toch lopen de paarden goed

Kiekeboe

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:41

waarom word er nooit verder gezocht dan wat de dierenartsen zeggen

Kiekeboe


Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 19:26

UniferB schreef:
Beste Novelle,

Er staat A. de Both, titatovernaars. Komma c.q. etc. dus. Heel fijn voor je dat jij in hem gelooft. Ik dus niet. Mijn paard was/is nl. al rechtgericht en toch hoefkatrol gekregen.


Was het pard dan wel helemaal 100% rechtgericht

Kiekeboe

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 19:30

Marieke22 schreef:
Over Antoine de Bodt;

Ik ben in april dit jaar al naar een clinic van hem geweest, als toeschouwer. Ik vind het goed wat die man doet, heel knap, maar ik denk toch dat deze gevallen de wat lichtere gevallen zijn. Op de foto's van Babet waren echt heel duidelijk haken op meerdere plaatsen te zien, en die kan Antoine niet wegtoveren natuurlijk. Ik geloof niet dat door middel van anders/beter rijden, haar klachten weggaan. Volgens mij is het daarvoor al veel te ernstig.... en ook natuurlijk omdat je gewoon ziet op de foto's dat ze een ernstige afwijking heeft. Ik geloof echt niet dat Antoine daar iets aan kan doen....


Ik heb Antione de Bodt ook bezig gezien met paarden die onder de zwaardere gevallen vallen.
En dat het enen paard met grote voedingskanalen heeft geen last van hko en het andere paard wel.
Ik geloof echt wel dat Antione de Bodt er wel wat aan kan doen.

Kiekeboe

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 20:21

ik ben het dus helemaal met je eens,

Kiekeboe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dark7, dewindhoek, Oehlala, Saaams en 68 bezoekers