Ervaring met klinieken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 14:52

Dierenkliniek Bosdreef! Dat ligt in Moerbeke-Waas (Belgiƫ) Ik ben er al een paar keer geweest en ze hebben er de nieuwste snufjes op paardengebied, aardig personeel, mooie/schone praktijk en gaan heel goed met de paarden om!

Er stond ook een artikel over in de Hoefslag... Lachen


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 19:50

chantal1 schreef:
krijgen de paarden in orde


Niet alle paarden jammergenoeg... Wij hebben daar namelijk een keer een paard in moeten laten slapen. Lag niet aan de Bosdreef, maar aan ons, wij waren er te laat bij... Nou, de DA die bij ons op stal was geweest zei dat het niet ernstig was, dus waren we thuis gebleven...iets wat we beter NIET hadden kunnen doen, want toen we bij de Bosdreef aan kwamen, zagen ze al dat ze er (te) slecht aan toe was en na nader onderzoek was dat idd zo... Verdrietig

Toch hebben ze ons zo goed mogelijk proberen te troosten en het zijn echt geweldige mensen daar bij de Bosdreef... Vooral Hans Wilderjans is oppie-toppie Haha! Je kunt echt lachen met die vent Haha! Haha! Maar goed, daar gaat het nu niet over... *LOL*

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 18:51

chantal1"]
[quote="Tinne"][quote="chantal1 schreef:
krijgen de paarden in orde


Niet alle paarden jammergenoeg... Wij hebben daar namelijk een keer een paard in moeten laten slapen. Lag niet aan de Bosdreef, maar aan ons, wij waren er te laat bij... Nou, de DA die bij ons op stal was geweest zei dat het niet ernstig was, dus waren we thuis gebleven...iets wat we beter NIET hadden kunnen doen, want toen we bij de Bosdreef aan kwamen, zagen ze al dat ze er (te) slecht aan toe was en na nader onderzoek was dat idd zo... Verdrietig

Toch hebben ze ons zo goed mogelijk proberen te troosten en het zijn echt geweldige mensen daar bij de Bosdreef... Vooral Hans Wilderjans is oppie-toppie Haha! Je kunt echt lachen met die vent Haha! Haha! Maar goed, daar gaat het nu niet over... *LOL*
[/quote]

Dat zou ook onmogelijk zijn, maar ze stellen uiterst goede diagnoses waar ik bij andere DA's toch wel eens aan getwijfeld heb.
Ik ken dat geval van jou; dat je eigen DA zegt dat het wel gaat. Daar kijk ik dus niet meer naar. Door dat ik zelf eens heb ingegrepen was ik ook (net) op tijd bij de Bosdreef. Ik vind het wel heel spijtig voor je dat het zo is gelopen.

Ja, de Doktoren zijn echt super daar! Ik heb er niet over te klagen, ze zijn erg sympathiek.
[/quote]

Jammergenoeg zijn het geen wondermensen, want dat paard had de eigenaar toen hij haar kocht wel 2 ton (gulden) gekost. En kon haar een week voordat ze doodging kon hij haar verkopen voor 2.5 ton! Spijt dat hij dat niet had gedaan, dan had ze misschien nog wel geleefd...maar goed, hier gaat het nu niet over!

Wat ook een goede praktijk is, is Visdonk, in Roosendaal geloof ik! *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fenders, Ghazella, GoogleAdsense, Linde_C, nadcha, Raineri, ryukapple en 29 bezoekers