nieuwe moderator

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

nieuwe moderator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-02 14:37

Hallo, hallo,
ik wil me graag even voorstellen, medisch is namelijk uitgebreid met een extra moderator en dat ben ik *LOL* Jantien. Er zijn nu dus drie moderators hier op dit topic. GEZELLIG

verania

Berichten: 2061
Geregistreerd: 09-04-02
Woonplaats: Zaltbommel

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 14:54

Hoi

Leuk zeg

maar wat doet een moderator en hoe word je dat??

gr.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 18:52

Een moderator beheert de topics een beetje. Geloof ik. Heb nooit ruzie met ze Haha!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 09:44

nou drie? in naam zijn ze er wel, maar niks geen reactie meer van ze. hopelijk kun jij een positieve bijdrage leveren bij de beantwoording van de vragen. succes met je opleiding.

Olly

Berichten: 109
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 09:32

Ben eigenlijk wel benieuwd wanneer de DA naar de berichten kijkt. Hebben jullie hier afspraken over gemaakt of is het vrijblijvend en leest hij ze alleen wanneer hij tijd heeft?
Er staan nu inmiddels zoveel berichten, waaronder ook één van mijzelf, met een sterretje ervoor waar nog geen antwoord op gegeven is.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 14:40

Hai Jantien, Leuk om je hier nu ook te zien. Mocht je mij niet meer kennen.. ik was er ook op de NRPS keuring in Ermelo en heb hier nog steeds prachtige foto's van jou, lotje en jouw super fokproduct Lachen op mijn computer staan. Ik zou zeggen.. als je wat nodig hebt voor in je profiel... geef maar een gil. Lachen

Liefs, Sandra uit Drachten.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Re: hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 15:52

jarno schreef:
Hoi

Leuk zeg

maar wat doet een moderator en hoe word je dat??

gr.


De beheerders van Bokt (Heike en BartVB) bepalen wie er moderator wordt. Ze zorgen ervoor dat alles in het door hun te beheren forum goed verloopt. Eveneens zorgen ze ervoor dat de berichten in het goede forum geplaatst worden.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 20:42

gefeliciteerd!!

Wanneer is er taart???

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 10:06

Olly schreef:
Ben eigenlijk wel benieuwd wanneer de DA naar de berichten kijkt. Hebben jullie hier afspraken over gemaakt of is het vrijblijvend en leest hij ze alleen wanneer hij tijd heeft?
Er staan nu inmiddels zoveel berichten, waaronder ook één van mijzelf, met een sterretje ervoor waar nog geen antwoord op gegeven is.


Als je met de DA Offereins bedoelt, hij kijkt wanneer hij tijd heeft en aangezien hij het nu erg druk heeft ben ik toegevoegd om advies te kunnen geven. In het begin waren er wat problemen met mijn internet aansluiting maar dat gaat nu beter maar natuurlijk blijft het zo dat er nooit een diagnose over internet gesteld kan worden. Daarvoor zal ieder paard toch gewoon onderzocht moeten worden door je eigen dierenarts.

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 10:07

Maudje schreef:
gefeliciteerd!!

Wanneer is er taart???

Als er vier moderators zijn Party!! *LOL* Vork

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 14:20

Welkom, maar ik hoop je toch stiekem niet vaak te lezen hoor! Is meestal niet zo´n leuke aanleiding om op ´medisch´ te kijken en mijn paardje is net weer beter..

Groetjes!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 13:31

wat leuk. gezelli hoor. Haha!