veearts durft niet?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

veearts durft niet?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-02 20:48

Bij ons op stal is vanmorgen een veulen geboren. Het alarm ging niet af en er was dus niemand bij. Het veulen is gezond maar de geboorte is niet helemaal goed verlopen . De 'blaas' is namelijk bij die merrie helemaal opgezet en gedeeltelijk gescheurd. Nu moet dit misschien/waarschijnlijk gehecht worden, maar omdat dit gevoelig voor het paard is reageert hij nogal als je het aanraakt. Nu durft de DA dit iig niet te hechten omdat hij bang is voor dit paard. Ik vind dit eigenlijk een beetje vreemd, als dierenarts hoor je dat toch te doen als dat paard het nodig heeft?!!
Nu moet daarvoor waarschijnlijk een andere DA worden geroepen.

Wat vinden jullie!?

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 20:59

Worden paarden niet verdoofd als ze ergens gehecht worden? T'Ja je hebt wel gelijk hoor. Als veearts zou je toch wel wat meer gewend moeten zijn. Dat is toch een van de redenen waarom je dit beroep gekozen hebt, toch?
Misschien inderdaad een ander veearts zoeken want je kunt die merrie toch niet zomaal aan haar lot overlaten!

robbie
Berichten: 293
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 20:29

Ja,. als deze DA het nie doen wil zal iemand anders het moeten doen.
Maar eigenlijk kan deze DA het niet maken, dan had je maar geen DA moeten worden

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 21:23

ik zou denk ik een andere DA zoeken. als deze aangeeft het niet te durven en het toch doet gaat er misschien wel iets mis...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 23:12


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 13:51

Idd crosspost, daarom slotje.