Bibberen als een rietje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-01 18:54

Toen ik vanmorgen mijn paard ging ophalen om naar een les te gaan, begon ze plotseling te bibberen van de punt van haar neus tot aan de staartwortel. Toen we haar hoeven hebben uitgekrapt en transportbeschermers hadden omgedaan was er nog niets aan de hand, het begon pas nadat we haar deken op deden. Ik dacht dat het op weg naar de trailer wel over zou gaan, maar dat was niet zo, de trailer stond helemaal te schudden. Verder was ze gewoon allert, alsof er niets aan de hand was. Aangekomen op de plek van bestemming was het over, ik heb gewoon kunnen rijden, en was er niets meer aan de hand. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn geweest?

Jolande

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 22:02

Jakkie, zou ik echt even de VA over bellen, klinkt als een soort lichte attack oid.

Sonja.

kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 22:39

hoi,
Misschien stress voor het rijden in de trailer? Of zoals Sonja zei een licht atack.
Kim Party!!

Rachel
Berichten: 96
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: you

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 22:50

Hmmm, dat denk ik niet. Als dat stress was zou ze helemaal flippen en ze was nog alert zei je tog ??? Bovendien is dit de eerste x en als dat stress zou zijn ( of angst ) zou ze dat elke x moeten hebben. Ik kan je niet verder helpen want ik heb er verder nooit over gehoord.