Droes knallende updeet 3 (+ foto's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

vuilnisbakje

Berichten: 63
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:26

eowyn04 schreef:
Ha vippie,

Gaat eindelijk goed met tjo, lekker he? Kan je hopelijk snel weer rijden dan kunnen we saampjes een buitenrit maken. Ach dat zou nu natuurlijk ook kunnen, gezien dat toch een normaal iets is op jou stal. Lekker uitgebreid buiten rijden ondanks er droes is en de stallen en de paardjes daarom heen maakt niet uit, toch?

Nou geef Tjo een dikke knuffel,
zie en hoor je snel, kuzzz ikke.



Zooo, pardon??
Wie gaat er hier zodra er droes is geconstateerd meteen op een andere stal staan?? Volgens mij is er dan meer kans dat je de droes op die paarden overbrengt dan wanneer je in een parkje in de buurt rijd....
Vind deze opmerking echt nergens over gaan sorry..
Vorige keer heb ik ook gewoon lekker buiten gereden en heeft ook niemand in de omgeving iets gehad. Of ik nou met mijn paardje erlangs rij of zelf, dan zit hert ook aan mijn kleren en kan het ook overwaaien. Waarom moet er altijd zo panisch gedaan worden?


En dan nog wat over het oplopen van die droes. Toen tjody er een paar weken stond is ze een heel weekend weggeweest daar kan het ook best opgelopen zijn, bij ons was de tijd echt wel over dat het nog had kunnen heersen.


vuilnisbakje

Berichten: 63
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:28

Lees net dat stukje over een meldpunt van droes???
Sorry hoor, maar als ik uit alle paardenziektes zou moeten kiezen heb ik toch het liefste droes. De kans dat je paard daaraan overlijd is echt niet groot. Goed in de gaten houden en zorgen dat het niet naar binnen toe opent dan is er niks aan de hand.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fangio, genja, Reusje_xx, Theeglas, xxx88 en 105 bezoekers