Hoesten (homeopaath goed idee)?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaykuhhh
Berichten: 1699
Geregistreerd: 04-06-04

Hoesten (homeopaath goed idee)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 22:28

Een paard bij ons op stal hoest heel erg, en als hij aan het eten is spuugt hij zelfs al zijn eten uit! Verward De eigenaar heeft al veel geprobeerd, maar nu gaat hij er een homeopaath (weet niet of ik het goed geschreven heb) bij halen. Wie heeft hier ervaring mee?? en kan mij hier meer over vertellen!?? Lachen

Joyckuh
Berichten: 4860
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 22:50

mijn ervaringen met homeopathen zijn wel goed. de kwalen werden altijd minder en kwamen meestal niet terug. ik vind dat een homeopaath beter werkt als een dierenarts.

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 23:27

Heb zelf ook alleen zeer goede ervaring met homeopathie.
Een hoest wordt niet alleen veroorzaakt door stof, virus enz op de longen maar kan ook een aanwijzing zijn dat er iets mankeert met een andere orgaan.

shana

Berichten: 1467
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 02:12

ik heb ook goede ervaringen met homeopathie !
het is zelfs zo dat wanneer mijn paard iets mankeert bel ik meestal direkt de acupuncturist of homeopaat en als dit niet helpt dan pas de da

ellepel

Berichten: 47336
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 09:44

als hij zo erg hoest dat ie zijn eten uitspuugt is er volgens mij wel meer aan de hand dan een verkoudheid..
een homeopaat kan helpen.

maaykuhhh
Berichten: 1699
Geregistreerd: 04-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 16:40

de homeopaath is geweest! allemaal middeltjes gekregen, en nou maar kijken hoe het gaat! Boos! het is echt zo zielig voor Gently. hij zei dat als het een paar weken langer had geduurd dat hij dan misschien dood was!! Huilen
we waren er dus optijd bij!!!! Lachen

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 17:35

mijn pony hoest sinds een aantal dagen, DA gebelt, en zij zegt dat het de tijd van het jaar er voor is, vanwege het vele stof, en ik moet mijn hooi nu nat maken, en ik moet zeggen hij hoest niet meer.