Winterdip?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Winterdip?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 17:46

Hoi iedereen,

Ik vroeg me af of jullie erg duidelijke verschillen merken in het gedrag van jullie paard/verzorgpaard naarmate het kouder wordt? Het gedrag van mijn paard is zo erg veranderd, dat ik zelfs een afspraak met de dierenarts heb gemaakt voor woensdag! Ze is gewoon heel erg veranderd, ik schrok er gewoon van toen k dr vanmiddag zag. Ze is heel erg sloom geworden en dr vacht is dof en ogen staan lusteloos. Het is heel raar, want zo is Jessie helemaal niet! Ze is juist altijd zo trots en fierig en nou staat ze erbij alsof niks dr meer kan schelen Verward
Herkennen jullie hier iets in, of weten jullie waar het misschien door zal kunnen komen?

Alvast bedankt! Kus jooske + Jessie

Als de zon niet op de aarde schijnt.., schijnt ze op de wolken!


jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 15:21

Nee, wormenkuur heeft ze ong 3 weken gelden gehad.. misschien is de naam van het topic verwarrend, maar ik heb het in mijn verhaal ook over veranderingen in het weer en dat is er toch zeker wel! Het is inneens van heel erg warm naar aardig koud en nat gegaan..
Ik ben vanmiddag weer geweest en ze stond er wel weer ietsjes beter bij:) In ieder geval iets meer levendiger (ze had veel aandacht voor de bruine botherham die ik in mn zak had Tong uitsteken ) Het komt ook vast allemaal wel goed, maar ik ben toch wel erg benieuwd wat de oorzaak van haar gedrag is, vooral omdat het zo inneens is. Nou ja, de veearts komt morgen middag om 4 uur, dus morgenavond zal ik even een verslagje schrijven hier Haha!

Als de zon niet op de aarde schijnt.., schijnt ze op de wolken!

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 16:10

Nee, ze staat met 11 andere paarden Tong uitsteken Maar toch bedankt Lachen Het zou heel goed kunnen inderdaad!

Als de zon niet op de aarde schijnt.., schijnt ze op de wolken!


jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 19:56

Naja, het is wel zo dat ik nu in 4 havo zit en het dus veel drukker heb dan eerst... zoveel tijd als eerst heb k niet meer. Dus het zou kunnen idd Lachen Zou wel lief zijn!! Lovers

Als de zon niet op de aarde schijnt.., schijnt ze op de wolken!

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 13:52

Ik kan t me nauwelijks voorstellen dat ze gepest wordt.. ze is altijd de leider zeg maar in de groep, ze gaan allemaal aan de kant voor dr Tong uitsteken En ze heeft ook een aantal aanbidders Knipoog Ze kan alleen met sommige merries uit de groep wat minder opschieten, maar die zijn eerder bang voor dr Cool Ze staat nu nog dag en nacht in de wei.. En k krijg niet echt het idee dat ze dat erg vind! Op een gegeven moment later in het jaar als ze weer bijna op stal gaan is het wel altijd zo dat ze naar je toe komen rennen van haal me eruit!!!, maar dat is nu nog niet zo. Ze laat mij rustig lopen, terwijl zij staat te grazen Tong uitsteken Djana, wat houd zo'n opkikker in? Lachen
Vanmiddag komt gelukkig de veearts Haha!

Als de zon niet op de aarde schijnt.., schijnt ze op de wolken!

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 18:00

Nou toenet dus de veearts geweest Lachen
Hij vond het zeker niet raar dat k heb erbij had geroepen, en zei dat hij dat ook had gedaan, als het zijn paard zou zijn. Dus daar was k wel blij om Lachen Wat bleek was dat Jessie heel erg dun in dr vacht zit.. je kan zo dr huid zien zitten, wat ook verklaard waarom ze af en toe zo staat te trillen. Ze heeft last van teveel talg, en ze hoest veel. Verder haar intresse in alle dingen die dus niet zo goed meer is, is de meest logische verklaring dat ze de laatste tijd minder aandacht krijgt dan normaal (druk met school) en dat er de laatste tijd veel vriendjes van haar naar andere stallen zijn verhuisd. Hij heeft bloed bij dr afgenomen en de uitslag krijg k voor t weekend of uiterlijk na het weekend. Hij wou namelijk eerst kijken of haar klachten ook samenhangen met iets medisch.
Ik hou jullie op de hoogte.. en laat jullie het resultaat van het bloedonderzoek nog weten Knipoog

Als de zon niet op de aarde schijnt.., schijnt ze op de wolken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ferera, Googlebot en 1 bezoeker