Tumor.....Help??!!??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Garmana

Berichten: 3596
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: Utrechtse heuvelrug

Tumor.....Help??!!??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 14:48

Bij mijn werk heeft een paard een tumor net achter de singelplek op zijn buik. Nu word hij over een week geopereerd. Daarna kan ik hem 2 maanden niet rijden. Heeft iemand tips voor dingen die ik toch met hem kan gaan doen want ik wil niet dat hij stijf word. Zou ik veel met hem moeten gaan lopen of wat?(het is een fell- pony)

Mis m'n kleine meissies :n


Garmana

Berichten: 3596
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: Utrechtse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 16:11

Sorry heb er niet veel verstand van maar kan ik hem pas na een paar dagen in de wei zetten of al meteen? En ik moet dan dus aan de dierenarts vragen wat en wanneer ik voor een bewegingen mag gevevn?
Als ik het goed begrijp!

Mis m'n kleine meissies :n

Garmana

Berichten: 3596
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: Utrechtse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 18:24

het was net achter de singel plek maar dat maakt niet uit! Ik ga het aan de VA vragen! in ieder geval bedankt


Nu had ik nog een vraag: heeft een van jullie paarden wel eens een tumor gehad? En hoe gingen jullie er dan mee om?

Mis m'n kleine meissies :n

Garmana

Berichten: 3596
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: Utrechtse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 15:43

[quote="cinv"]de mijne is nu in de kliniek en heeft gisteren zijn operatie gehad en ze hebben alles kunnen weg halen , heeft chemio gehad ook...nu utslag wachten...ik wens je succès [quote]
Dank je wel en jij zelf ook veel sterkte. Hopen op een goed herstel!!

Mis m'n kleine meissies :n

Garmana

Berichten: 3596
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: Utrechtse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 15:44

Nu nog wat leuks de hond van mijn werk ik vorige week vrijdag verdronken in de vijver Verdrietig Verdrietig Verdrietig Ben er nog steeds erg verdrietig over. Maar maak me ook vooral druk om john met zijn tumor!

Mis m'n kleine meissies :n


Garmana

Berichten: 3596
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: Utrechtse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 21:58

Nou ik heb niet zo fijn nieuws de operatie word een paar weken uitgesteld want die mensen zijn op vakantie. Maar de pony krijgt nu een zalfje en het begint al een beetje van de zwelling af te raken. Er blijft als het zo door gaat alleen een (tumor) korst over. Ik ben nu het rijden met hem aan het afbouwen omdat hij na de operatie 2 maanden stil moet staan. (wel lichte oefeningetjes zoals stappen aan de hand na een paar dagen.
Hoop op meer reacties.
Greets

Mis m'n kleine meissies :n

Garmana

Berichten: 3596
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: Utrechtse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 10:20

Ow wat appart! Maar nu is dus alles weer goed? Ik ben eigenlijk wel nieuwschierig naar je uitslag Hoop maar dat het niet iets heel ergs is
Maar zodra ik de meine heb zal ik het je laten weten.

Mis m'n kleine meissies :n

Garmana

Berichten: 3596
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: Utrechtse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 11:05

ja dat hoop ik ook voor jou!:)

Mis m'n kleine meissies :n

Garmana

Berichten: 3596
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: Utrechtse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 15:34

Weer even een berichtje!!! Ik was pas weer op mijn werk en alles gaat nog steeds goed!! Ik ben er van overtuigd dat de operatie en alles eromheen goed verloopt! Ik hou jullie op de hoogte!!
Greets!! (hoe is het met je paard Cinv??) Heb je al een uitslag?

Mis m'n kleine meissies :n

Garmana

Berichten: 3596
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: Utrechtse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-04 17:13

heeeeej mensen gister is John eindelijk onder het mes gegaan. De operatie is goed verlopen, en nu staat meneer met super grote ogen in de stal. Dat komt doordat hij heel erg bang is voor de VA. Ach gut Maar hij maakt het helemaal goed. Hij was wel even jaloers toen zijn buurman wel de wei in mocht en hij nog niet Ach gut Dus toen ben ik hem lekker gaan knuffelen. Ze gaan nu de tumor (die zo groot als een ei was) laten onderzoeken. Het was al wel bekend dat het een goed aardige tumor was maar dat er toch een kleine kans was dat het terug komt.

Mis m'n kleine meissies :n


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 136 bezoekers