Knak in spronggewricht.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 08:32

Het is geen "teveel", maar meestal een gebrek aan (goede qualiteit) gewrichtsvloeistof. Dit kan in zoverre schadelijk zijn, dat er vervroegde slijtage in het gewricht optreedt.

Uit het feit dat je met haar naar de keuring wilt, maak ik op dat het nog een heel jong paard betreft en dan kan het te maken hebben met een plotselinge groeispurt, waardoor er (tijdelijk) een onbalans onstaat en er mogelijk wat tekorten aan mineralen zijn.
Overleg met je DA, wat de mogelijkheden zijn. Er bestaan injectie's om de gewrichtsvloeistof aan te vullen cq te verbeteren, maar ik heb begrepen dat dit slechts een (dure) tijdelijke oplossing biedt.
Dus eerst kijken wat de oorzaak is. Succes.


Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 10:15

Haha! Haha! Oef, maar wat moet ze dan nog op een keuring ???

Als dit echter een medische (verkoop) keuring betreft, lijkt het me geen goed idee, want dan wordt de "rommel" onder het vloerkleed geveegt en wordt in een later tijdstip, een eventuele koper er mee opgezadelt. Boos! Boos!


Kitten schreef:
Overleg met je DA, wat de mogelijkheden zijn. Er bestaan injectie's om de gewrichtsvloeistof aan te vullen cq te verbeteren, maar ik heb begrepen dat dit slechts een (dure) tijdelijke oplossing biedt.

Dus eerst kijken wat de oorzaak is. Succes.


Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 12:53

Mystica schreef:
Ze gaat naar de keuring omdat:
Ik dat leuk vind.
Ze de moeder is van 3 1a premie merrie's
Ze de oma is van de kampioen van drenthe van vorig jaar. En nog verschillende andere 1 premiemerrie's. Haha!


Jeetje, dat is nog al wat, goed hoor Bloos! Bloos!

In dat geval even overleggen met je DA, want dan kunnen die injectie's misschien idd een (tijdelijke) uitkomst zijn.
Succes. Lachen Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boedha_1981, carola, Felixity, furious, henshem, Karintich, MyWishMax, nessinator, willemijn_T en 35 bezoekers