Kleur tandvlees / bloedarmoede??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

Kleur tandvlees / bloedarmoede??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 20:59

Het ziet er de laatste paar dagen witter uit dan voorheen, ze heeft wel een virus achter de rug en lijkt nu ook sneller moe. Kan dit bloedarmoede zijn? Er is al wel bloed getest en toen bleek alleen het virus (3 weken geleden). Gaat dat vanzelf over (bel morgen toch weer de DA, maar misschien heeft iemand hier ervaring mee). Ze ziet er verder niet ziek uit ofzo en ik doe rustig aan, maar wel beweging. :?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:54

Het zou bloedarmoede kunnen zijn. Nu een vitaminekuurtje geven kan geen kwaad, en verder zou ik er inderdaad de dierenarts nogeens bijhalen.

bigtime
Berichten: 118
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Midwolda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 09:02

Als ik jou was zo ik even een bloedonderzoek doen is niet zo heel duur en je weet alles zeker .

judith

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 12:03

Bloedarmoede ontstaat 9 van de 10x door worminfectie. Ik zou dat inderdaad maar eens goed laten onderzoeken. Want een ijzerkuurtje kan daar niet tegenop. Eerst die wormen oplossen. MIjn paard heeft het waarschijnlijk ook, hoewel hij bij ons op stal toch goed ontwormd wordt.

Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

dierenarts is geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-02 23:08

Hallo, de dierenarts is gisteren geweest. Heeft een heel aantal buisjes met bloed afgetapt (voor en na het werk), het tandvlees is inderdaad niet goed van kleur en na het werk heeft ze een te hoge hartslag wat niet klopt, dus afwachten wat uit het bloed onderzoek komt. Dat is eind van de week, ik laat het nog weten. Ze heeft nu alvast een vit.spuit en een emmer MAXH vitamine gekregen. |( |( wat een pech allemaal zeg.