rainmaker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
clavecimbel
Berichten: 127
Geregistreerd: 03-11-03

rainmaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 19:57

Mijn paardje heeft erge droge hoeven Huilen en hier heb ik al eens een onderwerp van gemaakt. Toen kreeg ik veel reacties dat rainmaker erg goed spul was, maar dat het wel even duurde voordat het goed zou gaan werken. Ik heb rainmaker besteld en gebruik het nu een tijdje. En ik moet zeggen dat de hoeven van mijn paardje er goed op vooruit zijn gegaan. *LOL* De hoefsmid is ook tevreden over zijn hoeven, ook hij vind ze er beter uitzien. Ik wou de mensen bedanken van wie ik dit advies heb gekregen. OK dan!


clavecimbel
Berichten: 127
Geregistreerd: 03-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 18:57

hij heeft niet alleen met dit weer droge hoeven. Hij heeft heel snel droge hoeven nat weer of niet maakt niet uit, maar dankzij rainmaker niet meer. Bij ons op stal mogen ze niet op de wei als het hard/ veel heeft geregent.


clavecimbel
Berichten: 127
Geregistreerd: 03-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 19:08

Ja dan zit er niks anders op. Het zou wel goed zijn voor de hoeven van mijn paardje als ze eens goed nat zouden worden

clavecimbel
Berichten: 127
Geregistreerd: 03-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 13:58

Bedankt voor je tip, maar ik denk dat ik het bij de rainmaker laat. BEn er tevreden over.

clavecimbel
Berichten: 127
Geregistreerd: 03-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 19:27

Ja ik vind het ook makkelijk spul in gebruikt, je doet er ook lang mee. Van alles wat ik geprobeerd heb, was het rainmaker dat hielp. Het is echt top spul.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, GrapeshotBot, Marloezz, Yannie en 26 bezoekers