Ik durf het niet.....bang dat ze het ook krijgen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Ik durf het niet.....bang dat ze het ook krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 13:26

OP de manege waar ik rijd, heerst er Droes( t )
Maar ik heb ook een verzorgpaard en pony en die moeten ook gewoon bereden worden. Maar ik ben bang dat ik ze op een of andere reden ziek kan maken met droes..... Verdrietig
Wat zou jij doen? Wachten tot het op de manege over is of gewoon gaan?
(ik doe dan wel een schone rijbroek aan en laarzen en zo maar mn cap is wel op de manege geweest,, :S )

graag reacties

ps ik raak die pony's die ziek zijn niet aan!!! maar het kan toch wel zijn dat als iemand anders dat doet en dan op 1 of andere manier op mijn spullen kan "zette" ??




EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 17:09

Renske20 schreef:
ik zou voorlopig even niet naar de manege gaan, droes is behoorlijk besmettelijk

maar begrijp ik nu goed dat je wel gewoon bij de zieke pony's kan komen als je dat wil? de manege waar ik vroeger reed was ook een keer droef, de pony's die het hadden werden meteen ergens afgesloten neergezet en niemand mocht erbij, als de eigenaar er bij wilde moest hij een speciaal pak aan doen, dat daar achterlaten en dan mocht ie pas naar de kantine enzo

als je bij jullie op de manege zo bij de zieke pony's kan komen en daarna naar de gezonde pony's kan gaan, vind ik dat nogal slordig van de manege en is de kans op besmetting extra groot.

staan die pony's wel in quarantaine(apart van de rest dus) dan heerst er op de rest van de stal geen droes en kan je na je te hebben omgekleed, wel gewoon naar je verzrogpony's toe.


Tsja..... je kan wel naar de zieke pony's toe maar er staat "niet aaien" maar toch is er in 1 week wel mooi 1 pony ziek geworden!( maar de zieke pony's staan gescheiden van de gezonde. 1 pony kan alleen wel *als er een paard voor zn stal staat om te wachten om de bak in te mogen* een paard aan raken..... of zn neus naar voren gooien en iemand per ongeluk aan stoten... het zijn namelijk wel pony's die best geliefd zijn...

Ik kan niet kiezen waar ik naar toe ga dan. want ik wil heel graag naar mn verzorgpaard en daar heb ik alles voor over. maar ook voor de manege. het is daar heel gezellig en gewoon te gek!

Maar kan het dus wel ( ? ) kwaad om met mijn cap *die op de manege heeft gelegen* naar mn verzorgpaard mee te nemen?


EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 18:09

oiooo ik ga ff kijken....
en proberen de keuze te maken...


EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 22:08

ik ben vandaag weer naar mn paardjes toe geweest (mn vz paarden) en mn verzorpaard had na 10 min lopen een beetje witte/vieze neus. *ik weet niet hoe het voor het rijden was nie op gelet* maar ik houd het echt in de gaten



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: herr_balou, IASCrawler, wiifke en 137 bezoekers