Cartiflex?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Giny

Berichten: 12
Geregistreerd: 30-01-02

Cartiflex?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 15:52

Wie heeft er ervaring met het middel Cartiflex? Onze dierenarts heeft het voorgeschreven om de gewrichten soepeler te maken, maar het blijkt wel enorm prijzig te zijn. Huilen
Ik twijfel of ik er nu mee moet doorgaan (de pot is bijna op). Het kost namelijk 75 Euro excl. BTW, dus dat is - even rekenen- bijna 200 piek per pot van 1 kg. en je doet er ongeveer een maand mee... ZUCHT..... Verdrietig

Dus als iemand er goede (of juist geen goede) ervaringen mee heeft, hoor ik het graag! Verward

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 21:16

ik heb het zelf nog niet gebruikt maar heb wel gehoord dat je het in het buitenland voordeliger kunt bestellen!
Het heet trouwens Cortaflex

In USA zoeken op Cortaflx.

Succes!

Giny

Berichten: 12
Geregistreerd: 30-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 10:14

Op de pot staat echt Cartiflex! Dus ik vraag me af of het hetzelfde spul is...

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Re: Cartiflex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 10:20

Giny schreef:
Wie heeft er ervaring met het middel Cartiflex? Onze dierenarts heeft het voorgeschreven om de gewrichten soepeler te maken, maar het blijkt wel enorm prijzig te zijn. Huilen
Ik twijfel of ik er nu mee moet doorgaan (de pot is bijna op). Het kost namelijk 75 Euro excl. BTW, dus dat is - even rekenen- bijna 200 piek per pot van 1 kg. en je doet er ongeveer een maand mee... ZUCHT..... Verdrietig

Dus als iemand er goede (of juist geen goede) ervaringen mee heeft, hoor ik het graag! Verward


Hoi,
Ik weet wat je bedoelt. Een paard bij ons krijgt ook Cartiflex. Zelf gebruik ik Cortaflex en daar zit ongeveer hetzelfde in. Mijn paard heeft hoefkatrol en artrose en loopt super met de Cortaflex. Zo goed dat mensen niet geloven dat hij wat heeft. Je kan de Cortaflex zelf proberen: je moet dan een maand vloeistof geven en daarna overgaan op poeder. De vloeistof is duur maar die heeft hij nodig om eraan te wennen. Daarna kan je overgaan op het poeder en ben je ca. 125 gulden kwijt voor 2 maanden. Als ik jou was zou ik het eerst in Nederland kopen (stond in Bit - laatste ) en daarna evt in Amerika bestellen.
Groeten,
Anke

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 09:39

Waar kun je het bestellen???
Bedankt Monique.

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 16:31

Je kunt eens kijken op www.petvetsupply.com dat is een amerikaanse internet winkel.
Verder kom je er allerlei tegen als je gaat zoeken op cortaflx.

Succes Adrienne

klaver4dieren
Berichten: 128
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Dodewaard

Re: Cartiflex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 19:22

Giny schreef:
Wie heeft er ervaring met het middel Cartiflex? Onze dierenarts heeft het voorgeschreven om de gewrichten soepeler te maken, maar het blijkt wel enorm prijzig te zijn. |(
Ik twijfel of ik er nu mee moet doorgaan (de pot is bijna op). Het kost namelijk 75 Euro excl. BTW, dus dat is - even rekenen- bijna 200 piek per pot van 1 kg. en je doet er ongeveer een maand mee... ZUCHT..... ;(

Dus als iemand er goede (of juist geen goede) ervaringen mee heeft, hoor ik het graag! :?


Ik ben wel goed bekend met Primeval Artrose Gelatinaat (zie uitgebreide beschrijving op www.dierennieuws.nl sectie paarden, banner rechtsboven aan de pagina). Dit heeft al veel paarden geholpen bij artrose.
Zie ook discussie op deze site/rubriek. Is niet goedkoop, voor een paard van onderveer 500 kilo 140 euro/ 3 maanden, ongeveer 1,50 euro per dag. Je kan het na 3-6 maanden verminderen met de ongeveer de helft, afhankelijk van het effect. Je kan een folder aanvragen op telnummer 0251-361055.
Succes met je paard, Peter Klaver, dierenarts en betrokken bij Primeval en www.dierennieuws.nl