mok?wie heeft het antwoord

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

mok?wie heeft het antwoord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 16:16

ik heb een pony die met nog twee paarden op een landje staan eerst stond daar een ander paard bij die mok had maar die is nu weer weg.
Nu sinds een paar dagen hebben ze alle drie last van mok.
Nu zien die andere twee paarden niet van mij dus ik kan hun paarden niet behandelen..
Ik had gehoord dat mok besmetelijk is en is het mogelijk dat het zig door het weiland versprijd?
Bestaad er iets dat ik door drinkwater of voer kan doen zodat het van binne uit word bestreden?
Ook heb ik het probleem dat ik bij mijn pony apsolute niet aan zijn achter bene mag komen en kan het achter dus ook niet in smeren en al helemaal niet uit wasen.voor heb ik ook gewoon behandeld met mok zalf en is ook over.
Maar ik ben bang dat het zo weer terug komt als die andere paarden het blijven hebben.

Helpt het als ik de bene goed uit was en er daarna goed droog maken en dan vaseliene er op te smeren houd dat dan ook het vocht van het land buite?

wie o wie heet er goed advies voor mij

(ps. ik heb de zoek functie al geprobeerd maar kom daar niet heel ver mee,wil ook meer kijken of er meer mogelijkheden zijn)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alenthe05, IASCrawler, Rijsa, SabrinaB, wiifke en 74 bezoekers