super vliegenmiddel!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joepje

Berichten: 554
Geregistreerd: 16-04-04

super vliegenmiddel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 14:01

wij hebben een supergoed vliegenmiddel ontdekt!
zelfs na hard zweten en afspuiten werkt het gemiddeld 7 DAGEN!!
je mag het 1 x in de week opdoen, en het werkt bij onze paarden echt 7 dagen!
het heet unicorn Protector, en we hebben het bij Countrymill in Nijkerk gehaald
het kost wel 29,95 maar je doet met 1 paard 2 maanden met een fles
voor meer info: www.unicorn.be/natural_products

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:11

Hey dat is handig! Meeste vliegenspullen doen het niet. Maar die kosten ook niet zoveel

femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:32

Ik heb net even die site gelezen maar wat mij vreemd voor komt is dat je direct contact met zonlicht moet vermijden. Wat zou er dan gebeuren als je het produkt aanbrengt en je gaat buiten in het zonnetje rijden?? Verder lijkt het mij ideaal wanneer je iets hebt dat ZEVEN dagen werkt... wat zou dat een opluchting zijn voor zowel paard als mens!

irisiris
Berichten: 75
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: ngein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:36

femskie schreef:
direct contact met zonlicht moet vermijden. Wat zou er dan gebeuren als je het produkt aanbrengt en je gaat buiten in het zonnetje rijden??


Misschien verkleuring? (zwart paard -> zonnetje -> bruin paard!!
Pling jammer...)

prompter

Berichten: 11098
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:53

Ik heb dat spul ook, maar mijn paarden kunnen er absoluut niet tegen, ze krijgen er bulten van. Eerst een klein stukje heel dun insmeren voordat je het helemaal op je paard smeert, heel veel paarden reageren er allergisch op!

Josefien

Berichten: 2737
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Heijen (L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 22:41

Ik verkoop ook Unicorn sinds het in 2003 in Nederland is en heb 2 klachten van klanten gehad vorig jaar. Bij navraag bij de leverancier (MaxHippo) bleken er meer klachten te zijn en is de formule aangepast. Deze moet geen klachten geven maar ik raad ook altijd aan een kleine hoeveelheid te proberen. Ik heb de witte flessen in kunnen leveren en zwarte flessen gekregen met vernieuwde formule. Deze emulsie is ook niet wit maar olie achtig geel ruikt ook anders. Mijn paard kan er goed tegen, maar kon dat ook al met de oude emulsie. *LOL* Dus let op dat je de zwarte flessen koopt, want ik heb hier en daar in ruitershops nog de witte Unicorn flessen zien staan Haha!

joepje

Berichten: 554
Geregistreerd: 16-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 08:21

femskie schreef:
Ik heb net even die site gelezen maar wat mij vreemd voor komt is dat je direct contact met zonlicht moet vermijden. Wat zou er dan gebeuren als je het produkt aanbrengt en je gaat buiten in het zonnetje rijden?? Verder lijkt het mij ideaal wanneer je iets hebt dat ZEVEN dagen werkt... wat zou dat een opluchting zijn voor zowel paard als mens!


onze paarden stonden ook gewoon de hele dag in de zon,
niks geen verkleuring of reacties hoor! Knipoog

joepje

Berichten: 554
Geregistreerd: 16-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 08:24

promptertje schreef:
Ik heb dat spul ook, maar mijn paarden kunnen er absoluut niet tegen, ze krijgen er bulten van. Eerst een klein stukje heel dun insmeren voordat je het helemaal op je paard smeert, heel veel paarden reageren er allergisch op!


je moet idd eerst een klein stukje proberen,
maar volgens mij staat dat op de meeste vliegenmiddels,
de eerste keer hadden de paarden nergens last van,
de tweede keer had joep een gevoelige huid, maar dat was na een dag al over,niet echt bijzonder dus.
maar ik dacht dat als er mensen waren die interresse hebben,
dat ze eerst wel ff de gebruiksaanwijzing lezen,
anders moet ik de hele bijsluiter plaatsen..kost best veel tijd snappie? Knipoog
vandaar het email adres van de firma

Gimli_

Berichten: 4910
Geregistreerd: 13-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:16

op de site staat dat het product bewaard dient te worden op kamertemperatuur en buiten het directe zonlicht.. dit zal dus gelden voor de fles..
het zoveelste vliegenspul.. maar dit lijkt me zeker het proberen waard!

joepje

Berichten: 554
Geregistreerd: 16-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 17:45

BasjeGuwrl schreef:
op de site staat dat het product bewaard dient te worden op kamertemperatuur en buiten het directe zonlicht.. dit zal dus gelden voor de fles..
het zoveelste vliegenspul.. maar dit lijkt me zeker het proberen waard!


het is zeker het proberen waard hoor! *LOL*

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:20

Sommige paarden reageren pas na 3 of 4 opbrengen allergisch. Dus mocht je paard opeens bulten krijgen, dan kan dit nog van het vliegenspul komen (gewoon handig om even te weten, voor het geval dat...).