incontinentie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
annemarie1

Berichten: 23
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Zaandijk

incontinentie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 16:33

Hallo Allemaal,

Vraagje wie weet er een goede homeopaat en accupuncturist voor mijn paard.

In Utrecht hebben ze ondekt dat mijn paard incontinentie heeft en daardoor een terugkerende schimmel in zijn urine leider krijgt. Huilen Helaas hebben we al het nodige geprobeerd om dit te verhelpen. Maar de artsen in utrecht zien het somber in dat dit probleem ooit nog over gaat. We willen het nog eenmaal proberen via de natuurlijke geneeswijze. Wij zaten te denken aan Gerrit Zomer of Eric Laarakker wie heeft er goede ervaringen en minder goede ervaringen met deze mensen. En wie heeft eventueel een andere tip Help ons!! Verward Hij is nog maar 3,5 jaar oud en we willen hem zeker nog niet missen. Het zou toch te gek zijn als je je paard moet verliezen aan een schimmelinfectie/incontinentie probleem Verdrietig .

Groetjes Annemarie en Patricia


annemarie1

Berichten: 23
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 22:22

Bedankt zover voor de reactie ik zal morgen op mijn gemak is gaan kijken wat steffi allemaal doet. Zij is toch bij Eric Laarakker in dienst geweest! Wat doet Jeanette Kompier allemaal voor behandelingen? Heeft iemand enig idee wat ze allemaal vragen voor een consult. Want het geld begint op te raken aan utrecht en geloof me ik had onder tussen al 2 paarden erbij kunnen kopen zoveel geld ben ik al kwijt.
Maar ja je doet alles om je kind gezond te maken kost wat het kost....

Bedankt


annemarie1

Berichten: 23
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 21:32

Gerrit Zomer heb ik bij mijn vorige paards ook gehad, en ik heb hem ook al gebeld. Ik weet hoe hij te werk gaat, maar omdat ze in utrecht zoiets hadden van ik zou het proberen met acupunctuur en homeopathie. Gerrit doet alleen maar homeopathie. Ik dacht als ik nou een persoon zoek die alles in huis heeft. Maar als ik niemand kan vinden bel ik Gerrit op! Waar komt Jeanette Kompier vandaan. Annette de Vogel kreeg ik van de week ook van iemand door, haar ga ik morgen ff bellen. Bedankt voor de info...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Change3x, luckyluuk, M1994, sorayamagic2 en 71 bezoekers