*een ruin liever???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-01 20:13

hoi

maandag is pinky gecastreerd. Vooral voor het fijt dat hij dan liever zou worden tegen andere mensen (hij heeft pas iemand dlink gebeten en trapt naar iedereen die heel lief eten komt brengen :|). maar toen ik dinsdag bij hem was leek er niet iets veranderd. Hij steigerde vrolijk door en liep nog net zo 'showerig' als anders. Er zijden er al tegen mij dat het nog een tijd kon duren voordat hij zijn 'hengstenkuren' kwijt zou zijn, maar klopt dat? En hoelang duurt dat nog ongeveer? En word hij dan ECHT liever?
Anders zijn het mooi loze kosten geweest, en ik baalde er toch al zo van dat hij gecastreerd moest worden! Huilen

Hopelijk kan iemand mij wat duidelijkheid geven!

Groetjes Kim


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-01 20:54

tja dat leren wat wel net niet mag was ik druk mee bezig. Ik wilde hem dat leren als hengst zijnde maar niet als ruin! maar ja, da's nu mooi telaat he.
Ach ja ik zie wel. tegen mij is hij meestal wel lief, zolang je maar laat zien dat je de baas bent... Knipoog

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-01 14:30

dank je ineke zoiets (een tijd ofzo) wou ik ff horen... Nu kan ik me ergens opinstellen en een beetje hoop houden...

Thnx, (ook de rest natuurlijk)

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-01 13:12

hoi

hij is bijna 2 jaar hengst geweest.
Niet erg lang dus, maar ik snap wel dat het ff duurt, ik vind het alleen niet leuk! Lachen
Niet zozeer voor mij, maar iedereen in de buurt wil dat 'lieve kleine ponytje' aaien/eten geven, en dan vervolgens krijgen ze een hap of een flinke trap, aardig he?
Maar ja, ze nmoeten ook maar weten dat het geen speeltje is...

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Knoek, laran, spookyskippy, waikiki_6 en 28 bezoekers