Singelwond...of toch niet ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Singelwond...of toch niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 19:40

Voordat het met de dazen zo erg werd dat je niet meer kon rijden (woon aan de rand van het bos) ontdekte ik, wat ik dacht, een singelwond bij Gardy. Was hoogstverbaasd en beschaamd, want in de meer dan 20 jaar dat ik rij is dit nog nooit voorgekomen Verward voelde me gelijk heel slecht ! De singels die ik heb zijn allemaal neopreen (hoe schrijf je dat ?) dus in principe moet het niet kunnen !
Maar nu zag ik deze week dat Gardy met haar voorbenen schopt naar vliegen die onder de buik zitten ? (normaal doen ze dat toch met de achterbenen Verward ) kan het van het hoefijzer zijn ?


Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 16:50

RanouK schreef:
Het kan ook zijn dat ze een schop van een ander met ijzers heeft gekregen. En ik heb nooit geweten dat je met neopreen zoiets kunt doen, ik zelf gebruik hem niet maar ik hoor niets dan goeds over deze singel. En als dat door het rijden zou gebeuren, dan zag je het toch toen je de singel af deed ?


mijn andere paard heeft geen hoefijzers, dus dat kan niet, achter is Gardy ook niet beslagen.

Tijdens het afzadelen heb ik toen niets gemerkt, maar dat kan omdat ik alleen het zadel onder de vliegendken vandaan heb gehaald, de deken is opgebleven (moet wel hier !) en het is niet iets dat vaker voorgekomen is, dus dat kijk ik niet uit routine na, zag het toen ik later de paarden af ging spuiten.

De wondjes (die nu al dicht zijn behalve 1 plekje) zijn midden onder de buik, niet aan de zijkant, waar je je zou verwachten Verward bij de huidplooien, dus ik denk toch dat ze het zelf heeft gedaan, ik hoop dat het geen gewoonte wordt Scheve mond

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bo_Y, Eline_S_S, henshem, Kirrietje, MyWishMax, Nancy01, ogidni, paardnmeisje, sandra1312, SUSANNEx, wiifke en 92 bezoekers