Wat is het beste middel voor een goede bloeddoorstroming?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 01:15

Appelazijn kan super helpen. Ik heb op aanraden van de paardendrogist ook easy action geprobeerd (voor een ander probleem trouwens), maar dat doet bij mijn paard niets zichtbaars.
Beweging (op harde ondergrond) is het beste voor de benen. Sinds mijn paard op stal staat waar ook een stapmolen is, heeft ze echt spijkerharde benen!

Succes ermee.


Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 22:48

Voor stijfheid, het duurt te lang voordat mijn paard los komt met het rijden. De laatste tijd ging het allemaal wat minder met het rijden en was ze elke keer de volgende dag erg gevoelig op de spieren. Nou is het ´s winters altijd wat moeizamer, maar dit was erger dan normaal.

De paardendrogist dacht dat easy action kon helpen. Nou, dat deed niets. Ik ben er inmiddels wel achter waarom ze zo stijf is: het speciaal voor haar op maat gemaakte zadel dat me een vermogen heeft gekost, past dus niet goed. Ze is gewoon ontzettend gevoelig op de rug en met dit zadel kom ik te ver achterop haar rug te zitten. Ze gaat dan al haar spieren verkeerd belasten om onder de druk uit te komen en heeft vervolgens erge spier- en rugpijn. Ik heb nu een tijdje een zadel van iemand anders mogen gebruiken en sindsdien gaat het gelukkig al een stuk beter.

Je kan easy action proberen, maar ik denk dat je ook eerst appelazijn en veel stappen op het harde kunt doen. Succes ermee.


Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 15:23

Bij de paardendrogist hebben ze nu appelazijn met al knoflook erin. Het is nauwelijks duurder dan gewone appelazijn en veel makkelijker Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MyWishMax, R0SE, Renkle, Samo, Utixo en 83 bezoekers