Paard begon te overgeven!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 19:17

Het klinkt meer als een slokdarmverstopping! Mijn paard heeft dat ongeveer 1,5 maand geleden gehad. Hij kwam toen ook uit het land en ging gauw zijn biks opschrokken en opeens stopte hij met eten en begon te hoesten enzo.. het is een heel naar gezicht en het is 2x in bijna 1 week gebeurd. Omar krijgt nu tijdelijk zijn biks van de grond en dat gaat goed gelukkig.

Het is geloof ik altijd verstandig er even een DA bij te halen als een paard slokdarmverstopping heeft.
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 30-07-04 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 19:18

ellepel schreef:
daylee

Geregistreerd op: 30-7-2004


denk niet dat het een echt account is..,.....


Een nieuw iemand kan toch Knipoog

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 19:23

Kido schreef:
Klinkt als verstopping dan kunnen ze wel overgeven!
Maar als het dat is zou ik maar met SPOED een veearts bellen!


Dat is geen overgeven Het is slijm wat is aangemaakt en dat komt samen met etensresten door de neus en mond naar buiten. Is geen overgeven. Een paard kan niet overgeven.

Mijn paard heeft het zelf gehad zo'n 1,5 maand geleden en er kwam heel veel slijm en troep uit zijn neus en mond. Het ziet er heel eng uit en je schrikt je echt rot. Het schijnt voor het paard ook heel eng te zijn omdat ze denken dat ze stikken.

Btw ik snap niet dat je je paard alleen hebt gelaten Verward

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, jojoleinee, Lenexa, marjor en 111 bezoekers