Dressuurzadel past niet meer.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

yfande

Berichten: 1624
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: Boeskoolstedke

Dressuurzadel past niet meer.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 11:55

Een paar weken geleden voelden we kleine drukbultjes op Yfi's rug en hebben meteen de zadelmaker erbij gehaald. Hij heeft het het zaakje bekeken en reageerde wat vreemd. Toen vroeg hij mij of ik het dressuurzadel er ook even op wou gooien, en wat blijkt, het zadel past voor geen meter meer. Het VZ kan hij opvullen dat is geen probleem maar het andere zadel kan hij niets aan doen (tenminste waarschijnlijk niet). Hij zei dat de rug van het paard heel erg veranderd was, het leek wel alsof hij een half jaar geleden met opvullen van het dressuurzadel een heel ander paard voor zich had.
Nou wordt Yfande sinds ik gevallen ben door mijn bijrijdster intensiever gereden dan dat ik dat doe, kan dat daarmee te maken hebben ? dat de vetrolletjes naast haar ruggegraad minder geworden zijn omdat ze haar rug meer moet gebruiken ? Yfande is ca. 12 jaar oud.

Iemand enig idee ?

Bedankt,


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, AmyJamess, DJZ, ElCid, Fleuribelle, Icelandshet, janneke_S, kreekie, lissssan, manonutjuh, nuevo_mien, turtlelito en 14 bezoekers