Verzorgpaard waarschijnlijk afgemaakt!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anneclaire
Berichten: 85
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: krimpen aan den ijssel

Verzorgpaard waarschijnlijk afgemaakt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 12:40

hey, Huilen

Ik had jullie al eerder verteld over de haflinger die ik 4 jaar heb gehuurd en er oppeens mee moest stoppen.
Nou was ik net uit het vliegtuig van de vakantie en kreeg ik een telefoontje van de vrouw die de haf nog deed ze zij ik ben er ook al mee gestopt want hij word AFGEMAAKT je kan gaan kijken maar het is een heel erg gezicht Verdrietig
Maar toch wou ik er gelijk heen en ben iker heel snel heen gereden en ik had wel verwacht dat hij erbij zou staan als een paar jaar geleden toen lag hij op de grond en had zo'n pijn dat hij niet meer kon staan.

Maar zelf toen heeft hij doorgezet en heeft hij het gehaalt dus ik kwam het erf op en zag hem gewoon staan eten in het weiland.
En ik vond hem er nou niet echt erg ziek uit zien maar toen hij ging lopen was hij inderdaad erg kreupel Huilen Boos!
Maar hij was nog wel gewoon vrolijk en hij hinikte naar mij en ik had nog niet echt de indruk dat hij heel erg veel pijn had.

Toen hoorde ik later dat er niet eens een dierenarts bij is geweest en dat er alleen een hoefsmid bij is geweest dus ik vind dat dat beestje gewoon nog een kans verdient want de eigenaar iwl er gewoon geen geld aan uitgeven en daarom doet hij dit nou !!!! Boos!

Ik ben nu aant proberen een heel erg goedkoop stalletje aan het zoeken en hem dan maar te kopen want hij moet gewoon nog een kans hebben vind ik !!

Maar het probleem is zei de hoefsmid ik weet het niet precies alleen beetje globaal want ik was er niet bij.
Dat de buitenste laag van de hoef niet afbrokkelt en daaardoor de hoef goed kan groeien dus ik wou vragen ofdat jullie nog iets weten wat ik moet doen ??? ik weet het echte ven niet meer Huilen Verdrietig

[edit] Jantien: titel aangepast[/edit]

Tong uitsteken I LOVE COCO Tong uitsteken


Anneclaire
Berichten: 85
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: krimpen aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 13:03

Ja ik weet niet zeker ofdat hij dat is want er is gewoon nog geen dierenarts bij geweest maar je kan me wel raad geven ?! aub

Tong uitsteken I LOVE COCO Tong uitsteken


Anneclaire
Berichten: 85
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: krimpen aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 14:37

Ja ik zou er ook heel erg graag een dierenarst bij laten komen ik had het al heel snel gedaan maar hij is niet van mij en dat is juist zo zielig?!

Tong uitsteken I LOVE COCO Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Just_Natural, Samantha89, tengeltje11, xSabineW en 73 bezoekers