Headshaking

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pluks
Berichten: 72
Geregistreerd: 08-07-04

Headshaking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 18:26

Ben nog niet zo lang op dit forum en hoop dus dat t onderwerp niet al uitgebreid is uitgekauwd, sorry in dat geval! Scheve mond Mijn paard heeft het zogenaamde headshaking syndrom. Oftewel... de polletjes pleuris! Heeft iemand hier een remedie tegen. Zodra de blaadjes aan de bomen zitten is er geen land meer met m te bezeilen, schudden met zn hoofd, proesten schuren aan n voorbeen, de muur hek of anders. In het begin dacht ik dat hij zich aanstelde dus, niet zeuren maar gewoon het bos in. Mijn lieve beestje verandere in een vals monster en na 3x achterover vallen heb ik t maar opgegeven. Verward Ook op concours is zomers dus uitgesloten!

taverno

Berichten: 4216
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 18:53

Gebruik de zoekfunctie eens.Headshaking in tikken en je krijgt een heleboel informatie.

ellepel

Berichten: 47337
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 07:47

ook met de woorden pollenallergie kom je heel ver met zoeken...

Avanti_haf

Berichten: 427
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Katwijk aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 08:17

bij de ruitershop zijn kapjes te koop die je aan je hoofdstel kan doen misschien dat het helpt succes ermee

Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 10:12

Ik heb je een PB gestuurd.

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 19:50

klopt,mijn ene paard heeft het ook.ik heb zo'n masker gekocht bij de paardendrogist en het is zo goed als over als ze dat ding op heeft.er zit namelijk ook een kapje op voor over haar neus.want mijn paard heeft last van de zon en ook van de pollen tegelijk.en bij haar helpt dat masker erg goed.(was wel een prijzige grap)

Josefien

Berichten: 2737
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Heijen (L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:06

dat masker is ook via Horselover te koop voor 12,95 euro...scheelt enorm dus. Ik werk met bioresonantiedruppels en heb een testdoos met 60 pollen en combi's, dan kan ik precies testen op een pluk haar van het paard voor welke pollen hij allergisch is. Daarvoor maak ik op maat een flesje bioresonantiedruppels. Zie www.natuurlijkinbalans.nl.

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:09

als ik dat had geweten......ik heb iets van 3x het dubbele betaald.maar werken die maskers netzo goed?

pantarhei

Berichten: 9064
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 15:44

Dat masker is niet te koop via Horselover. Ik ben vorige week bij horselover hoofdkantoor in Leidschendam geweest en daar hadden ze er nog nooit van gehoord dus ook niet op.

Ik heb er ook een van paardendrogist, even slikken voor de prijs, met verzenden E 54, maar het werkt goed. Accupunctuur schijnt ook goed te werken heb ik me laten vertellen.

Gelukkig heeft die van mij geen last in rust.

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 18:20

ik heb iets van 65 euro betaald incl.
ik heb de field relief max masker.dus tegen de zon en een kapje
op de neus en de pollen.ik was er bang dat
het masker niet zou werken maar het werkt bij mijn paard
perfect.alleen jammer van de vele mensen die zo'n masker
nog nooit gezien hebben,die dan mateloos commentaar geven.
waarom heeft ie dat op,waarom blindoek je em,kan ie wel zien..... Boos!