Singelwondje gaat maar niet dicht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Singelwondje gaat maar niet dicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 20:33

Een paard bij ons op stal heeft al wéken een singelwondje. De dierenarts is er al bij geweest en heeft die mensen een soort gel gegeven waardoor het zou moeten genezen. Maar dat doet het dus niet. Het wondje is wel dicht, maar elke keer als ze een poging doen om te gaan rijden, gaat het wondje weer open.

Het duurt nu al zo lang. Voor het dier is het ook niet leuk, want die wordt of losgegooid, gelongeerd of aan de hand gestapt.

Nu is er wel een optie. Het paard vroegtijdig het land op gooien. Maar ja, ze wordt dan super dik. Mij lijkt dat het belangrijker is dat dat wondje helemaal geneesd en dat je die overtollige kilo's er later wel weer af krijgt. Op een schaal stukje land zetten is niet echt een optie, omdat dan de kans op zandkoliek groot is.

Is er iemand die een paard heeft/heeft gehad die dit ook gehad heeft of heeft? Weten jullie hier misschien een oplossing voor?

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!



Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 21:09

Het lastige is dat het wondje precies in die plooien zit, iets achter de elleboog. Ik zal het eens tegen die mensen zeggen over een neopreensingel, hopen dat dat helpt!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 21:37

Heel erg bedankt voor jullie tips! Ik zal het eens voorleggen aan de eigenaren. Ik hoop dat het nu eindelijk eens gaat genezen!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 22:18

Th0mas schreef:
je moet gewoon een tijdje niet rijden en todat die dicht is kan je pas rijden geduld is geduld


Er wordt al zo'n twee maanden niet op gereden... Zowel voor het paard als de eigenaar niet echt leuk...

Bontje hebben ze al geprobeerd, maar helpt niet...

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 80 bezoekers