kreupel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 22:49

mieke staat weer voor de zoveelste keer kreupel. Ik weet niet wat ze allemaal doet in de wei. Gisteren zag ik dat ze een wond had aan de achterbeen. Ik had dat schoongemaakt met water er daarna betadine erop gespoten. Vandaag kwam ik op stal en de achterbeen was dik en er zat vocht in. Het voelde ook warm aan. Ik heb het vandaag goed gekoeld en beetje gestapt aan de hand. Mieke heeft erg vaak iets aan de achterbenen



miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 10:55

ja gisteren was het nog dik en de wond was ook nog niet dicht. ik ga er dadelijk nog even heen. en nog wat stappen aand de hand dat het soepel blijft en niet dat hij stijf wordt

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 18:45

ik ben vandaag nog bij mieke geweest en het been was al minder dik gelukkig en ze liep al te rennen in de wei. maar ik laat der nog lekker staan. vorige keer was haar bene echt zo dik dat ze amper de stal uit kon komen. ik had iedere dag de been gekoeld en naar 3weken kon ik er al weer op stappen. maar ze heeft een hele zwakke achterhand

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 17:17

ik heb vandaag voor het eerst weer op mieke gereden. Beetje gestapt in de bak en toen in het bos over het harde gestapt en een beetje draaft. En dat ging goed. Morgen laat ik de lekker staan in de wei. Want ik wil niet dat ze straks weer kreupel staat als we op ponykamp gaan


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hanne2001, noox en 21 bezoekers