Tumoren in hoofd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 08:24

Op foto's moet het verschil tussen een tumor en een onsteking toch zichtbaar zijn? Ben je er al mee naar een kliniek geweest.
Ook bij bloedcontrole moet er verschil zichtbaar zijn, bij een woekerende infectie krijg je een heel andere bloedwaarde, als bij een tumor.
Vraag elders een 2e opinion aan!!


Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:31

Een acute infectie laat altijd een verhoogd aantal witte bloedlichaampjes in het bloed zien. Een tumor of kankergezwel is geen ontsteking in de letterlijke zin van het woord en laat ook een heel ander bloedbeeld zien. Voor je die nieuwe DA bloed laat trekken, moet je in overleg met hem, even een paar dagen wachten, want de antibiotica kan het beeld nog vertekenen.
Zoals je het verhaal hier vertelt, denk ik idd eerder aan een kaak(holte) onsteking en ik denk dat je toch moet overwegen om een paar foto's te laten maken, want dit zal ongetwijfelt een veel duidelijker beeld geven.
En ach, eventueel wat Sedalin, maakt het mogelijke trailer probleem ook wel beheersbaar denk ik.
Ik ben benieuwd, waar die nieuwe DA mee komt.
Sterkte.

Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 13:49

Tumoren en kankergezwellen geven zoals Kimberley77 ook al zegt, Leucocyten in het bloed, al moet hier wel gericht naar gekeken worden, willen ze het tegenkomen.
Als ex K. patient moet ik nog altijd 2x per jaar bloedprikken, dus ik kan op de lijst altijd zien, waarna gezocht wordt, vandaar.
Als hij verder geen hartklachten (gehad) heeft, zou ik me daar geen zorgen over maken, of het moet een enorme druktemaker zijn. Maar idd een mobiel apparaat kan ook.
Ik hoop dat jullie gauw een uitslag hebben, want niets is zo ellendig als deze onzekerheid.

Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:42

Zo, hier wordt ik dus ook even stil van.

Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:42

Hoop doet leven lieverd, wacht maar eerst de uitslag af en daarna de volgende stap. Alles op zijn tijd.

Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 08:44

Chantal, je zegt dat er gisteren bloed en gele troep uit zijn mond kwam.
Dit doet toch vermoeden dat er een ontsteking naar binnen toe doorgebroken is. Ik zou toch even met die nieuwe DA overleggen, want misschien dat antibiotica nu wel een optie is.
Sterkte.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: RenateHidden en 85 bezoekers