Spierverlies rondom achter knieën

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Skipper

Berichten: 2111
Geregistreerd: 28-04-04

Spierverlies rondom achter knieën

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 08:58

Mijn paardje kwam de laatste tijd enorm in verzet bij het rijden en dan echt zuur. Niet voorwaarts willen en slaan op been en zweep. Het is geen rottigheid, maar hij blijkt last van zijn achterknieën te hebben en doordat ik meer ben gaan vragen is dit pijnlijk.

Zijn spieren rondom de knie zijn afgenomen doordat hij 2 maanden weinig heeft gewerkt i.v.m hoesten. De dierenarts adviseerde hem te longeren om de spieren weer op te bouwen. Wie heeft er nog meer tips om de spieren weer sterker te krijgen zodat ik onder het zadel hier aan kan gaan werken. Dit is momenteel nog te belastend voor hem. En op welke manier kan ik hem dan onder het zadel het beste trainen om de spieren dan verder aan te sterken?

Hij is trouwens pas gaan protesteren toen ik meer verzameling begon te vragen en hem meer op de achterhand ging zetten. Hierdoor is dit in vicieuze circel geraakt zodat het nu ook pijnlijk is bij gewone belasting onder het zadel.



Skipper

Berichten: 2111
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 10:34

Jep, de DA is geweest en is zijn rug niet, de spieren zijn soepel. Ook geen tying up oid is eruit de bloedtest gekomen.

En hij heeft duidelijk last van zijn knie, was goed te zien op kleine volte op het harde en bij het achterwaarts gaan terwijl de DA de knie tegen hield.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther_r20, Lolala73, Unleash en 33 bezoekers