Osteopaat

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moon65
Berichten: 60
Geregistreerd: 23-11-03

Osteopaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 21:26

hoi allemaal

Wie heeft er ervaring met een osteopaat?
Wat kost een behandeling?
En wie is er echt door geholpen.

Mijn vriendin heeft een draver en die sleept met zijn rechterachterbeen,de da kon na een onderzoek en foto's niet echt iets vinden.
Nu las ik in de Bit van juni dat ik probleem op te lossen is door een osteopaat.
Wie weet hier meer van?

Alvast bedankt

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 23:01

Mijn paard wordt preventief 1x per jaar behandeld. Bevalt echt super!! het kost bij mij 60 euro per behandeling,maar dan is ze ruim een uur met je paard bezig. Mijn paard wordt er lekker los van. Mijn vorige paard had hanetred, na een behandeling ging het altijd stukken beter met hem. Eerder rolde hij nooit, hij is toen 1x behandeld, en daarna kon hij weer rollen *LOL*
Ik ben er erg tevreden over! Heel veel vage klachten kunnen door de ostheopatie opgelost worden.

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 08:11

Min paard is een aantal keren behandeld door een osteopaat. Hij was er ook echt me geholpen, je zag hem per behandeling opknappen. Maar het was bij mij niet bepaald goedkoop. Maar ik zou het zo weer doen!

moon65
Berichten: 60
Geregistreerd: 23-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 12:39

Hoi Esther

Kan me een naam geven en misschien een indicatie van de kosten per behandeling.

Waar had jouw paard last van????????
O ja waar woont jouw osteopaat of komt hij naar stal?????/
Wat veel vragen he?

Alvast bedankt

Groeten Monique

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:06

ikzelf en mijn paard zijn beide goed geholpen door de osteopaat. Voor mensen is hij 20 euro (wordt vergoed door ziekenfonds) voor paarden 60 euro. De osteopaat komt aan huiis maar je moet wel geduld hebben want het is een drukbezet man Knipoog