eikenblaadjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

eikenblaadjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 20:42

En zo heeft Gammon ineens, sinds een paar dagen, een grote behoefte aan eikenblad. De ene keer is het Berk, de andere keer bramenblad en nu weer eikenblad.

Zijn er meer paarden die dit deze tijd van het jaar hebben of zou het te maken hebben met zijn 'persoonlijke' behoefte? Immers, in alle planten en bomen zitten werkzame stoffen, helaas weet ik die van de Eik niet.

Iemand anders hier wel, die weet waar Eikenblad goed voor is bij paarden?

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 20:35

oké ik zal het even op een rijtje zetten:

Gammon heeft geen diaree en ik vertrouw inderdaad geheel op hem, dat hij weet wat hij eten moet.

Het verhaal van Seventje vind ik erg 'toevallig'. Gammon heeft namelijk weinig zelfvertrouwen en hij is in behandeling van bij een reiki master om psychisch sterker te worden en ook is de rij instructie van A8H op dusdanige manier dat Gam er sterker van wordt.
En oh wat schaam ik mij... Bloos ik heb het bach boekje van Margriet Dudok van Heel hier ook liggen maar nog niet ingekeken. Hoog tijd dus.

Gammon eet gras en hij krijgt van mij, na het rijden een halve kilo fyto gold muesli dus ik denk niet dat het incompleet voer is. Lachen

En als laatste, Gam is er nu erg op gericht, ik denk dat het wel voorbij gaat, net als zijn behoefte aan berk. De bramenblaadjes zullen wel altijd blijven, het is echt een delicatesse voor hem! Vork

Bedankt voor de reacties, ik ga Bach ff doornemen. Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 18:33

wat ík wil geven... Lachen ja zo werkt het niet als we door het bos naar stal lopen, dan bepaalt hij zelf wat hij eten wil en geef ik hem die ruimte ook. ik denk niet dat Gam meer zal eten dan goed voor hem is maar ik zal het in de gaten houden. ik dacht ook dat het looizuur in de bladeren een stuk minder was dan in de eikels.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 09:41

Jantine2 schreef:
Ik heb nog nooit met een chemische scheidingsmethode zelfvertrouwen, dapperheid etc gevonden in eikenblad.
Haha!



ghe ghe *LOL* misschien moet je beter zoeken Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 106 bezoekers