hooikoorts/pollenallergie vs Allergitum

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

hooikoorts/pollenallergie vs Allergitum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 13:14

Even een update over mijn paard (zie het topic pollenallergie van een tijdje terug).
Nou bij mijn is nog steeds helemaal geen verbetering, ga nu Allergitum proberen via mijn dierenarts. Iemand hier ervaring mee met een paard met pollenallergie omdat het meestal bij zomerexceem word gebruikt.

ben benieuwd

ellepel

Berichten: 47339
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 13:18

kennis van me heeft het gehad, bij haar paard.
eerst geen verbetering, maar ze is gewoon doorgegaan. na vier weken kwam eindelijk verlichting.
maar of dat nou toeval was?

mijn pony heeft luffanil gehad tabletten voor mensen na drie weken begonnen zijn klachten af te nemen..
is er nu vanaf en proest heel enkel nog..

irmalouise

Berichten: 1959
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 14:53

Ik heb zelf ook een paard met een pollen/stofallergie en die geef ik druppels die ik bij www.natuurlijkinbalans.nl koop, ik heb door haar (josefien) een test laten doen waarvoor mijn paard allergies is en dan kan zij bepalen wat/hoeveel druppels je nodig hebt per dag, en moet zeggen dat het goed helpt, daarbij rijd ik hem wel met een neuskap van de paardendrogist (heb via Josefien ook gehoord dat er bij www.horselover.nl ook een stuk goedkopere kap te koop is) maar ik ben heel erg tevreden, moet je maar eens informeren, succes ermee.

Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 10:09

Bij ons hielp 3x acupunctuur in combinatie met druppels van Prodier, de druppels heeft ze hierna nog 2 jaar iedere zomer gehad. Is hiermee ook volledig van de (zware) dampigheid afgekomen die ze door die allergie kreeg. De allergie is hierna nooit terug gekomen.