slechte benen help!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

emanda
Berichten: 3
Geregistreerd: 18-07-01
Woonplaats: Almere

slechte benen help!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-02 21:21

Wie kan mij helpen of in ieder geval informatie geven? I
k heb een redlijk oud paardje van bijna 16 jaar ze is over hel algemeen gezond maar afgelopen augustes is ze zeker 2maanden kreupel geweest i v m hoefzweer en afbrokkelende hoeven ze is er nu redelijk boven op gekomen en ben nu langzaam aan haar weer aan het oppakken met dressuur.
maar ze heeft nog steeds dikke benen loopt niet kreupen en zit ook lekker in haar vel. ik vraag me af wat dit is en wat ik er tegen kan doen. ze heeft ook een aantal gallen maar die schijnen onschuldig te zijn en komen omdat ze veel in de sport heeft gelopen niet hoog afzo hoor maar wel veel verschillende dingen. nou als iemand denk dat hij of zij hier een antwoord voor heeft alles is welkom.
groetjes


emanda
Berichten: 3
Geregistreerd: 18-07-01
Woonplaats: Almere

dank jullie wel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-02 13:45

hee allemaal hard stikke bedankt voor jullie reactie. ff een andwoord op 1 van jullie ze is niet meer kreupel al een tijdje niet meer en wat ze voor voer krijgt weet ik niet precies gewoon biks en meergranen mix maar ik zou niet kunnen zeggen wat daar allemaal in zit want ik sta op een manege dus weet ik dat niet precies.
groetjes jessica

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnickT, Axel_Valerie, DotBot, KikiCelinevs, Lipydo, nadcha, nikolletje, Trendiction, Zoolgangster en 25 bezoekers