Rink is ziek |( Tips??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Rink is ziek |( Tips??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 12:51

Volgende de hoefsmid heeft ze een beginnende hoefbevangenheid. Ze is ook te dik, dus het verbaasd me niks. Nu loopt ze dus kreupel, en staat ze op streng dieet (nee, niet in 1 keer) en wandel ik veel met haar. Het ene moment strompeld ze heel erg, en het andere moment gaat het weer wat beter. Haar hoeven spuit ik ook af om de bloeddoorstroming te stimuleren. Ik heb zelf verder nog geen ervaring met hoefbevangenheid, hebben jullie nog tips?


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 13:22

Ja, beide is bij ons niet mogelijk... Verdrietig


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 13:31

Ja, de dierenarts zou ook komen. Knipoog Die is nu geweest, en zei ook dat ze hoefbevangen is, ze krijgt poeders ervoor, en moet verder rust hebben. Hij begon ook over een box met nat zand, jammer genoeg is dat bij onze boxen niet mogelijk, maar ik zal haar hoeven zo vaak mogelijk afspuiten in de bak.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 16:15

Anya, dat is een heel goed idee, maar ik denk dat de stalhouder naar niet zo blij mee is... Hij heeft de bak nat gespoten, dus daar staat ze nu in.

Ik voer normaal ook Biotine, kan ik dat gewoon blijven doen?

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 18:37

Ja, ik ben ook blij dat hij de bak nat heeft gemaakt, ook al doet hij dat omdat het zand anders veel te zwaar is om in te lopen. Knipoog We hebben erg mul zand, en dat moet hij altijd regelmatig nat maken, anders kunnen we er niet in rijden. Maar goed, dat komt nu wel even mooi uit! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers