Een paard met een kaakontsteking eten ze dan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Een paard met een kaakontsteking eten ze dan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 13:04

Zoals de titel luid dat is mijn vraag dus Lachen Volgensmij kunnen ze dan toch niet eten?
Aangezien ik een paard ken die een bult heeft onder zijn oog, dacht ik ook aan een kaakontsteking maar dan eten ze toch niet zo makkelijk?En hij eet harstikke veel Haha! en in een gewoon tempo [niet langzaam en moeilijk ofzo.]

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 15:04

Magic heeft ooit een gescheurde wortelkies gehad en hierdoor kwam er veel 'prut' via de neusgaten naar buiten.
Maar eten deed we wel gewoon.

Misschien zit de ontsteking nog wel op een 'goede' plek? Of het paard heeft gewoon een hoge pijn grens.

Van VMR naar MD Lachen

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 15:19

meisje bij op stal, haar paard had eerst een kies die niet meer in zn mond paste en dus zn wang ingroeide en hij had dus ook een bobbel onder zn oog.
dit is echt heel ernstig geworden en bij dat paard is aan 2 kanten de schedel opengeboord en het vuil eruit gehaald, het was namelijk heel erg gaan ontsteken.
nu loopt dat paard op antibiotica, maar dit is echt het laatste wat ze er aan konden doen.
gelukkig gaat het nu wel goed, maar dit was dus de oorzaak van die verwaarloosde kies..
ik zou er even een DA naar laten kijken.
en eten deed dat paard ook gewoon.

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 18:08

het probleem is dat die boer dat niet wilt wat kost hem weer 80 euro zoals hij zei aan de tel. Verward