eczeemdekens...?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

eczeemdekens...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 23:42

mijn pony heeft sinds deze zomer eczeem Huilen klinkt vaag, maar hij heeft nog nooit geschuurd, en nou gaan al zn manen eraf. beetje jammer, ik was hem nu om de dag, hij krijgt druppels en allerlei olie en kruiden e.d. maar niks helpt nog. nu moet ik dus toch een goede deken gaan kopen voor hem Verdrietig en daarvoor heb ik advies nodig.
mn pony is nogal uhh, onvoorzichtig met dekens hij doet er noit zo zuinig mee, en ze gaan ook altijd snel kapot. over een aantal weken ga ik op vakantie, en dan gaat hij altijd in de wei. waarschijnlijk moet hij dan mèt deken, het lijkt me sterk dat hij dan zonder kan.
duzzz, ik heb een eczeemdeken nodig die echt flink wat kan hebben, die blijft zitten en niet gaat schuiven en stevig genoeg is voor een ´´ik-houd-niet-van-dekens-pony´´

hoop dat ik snel reacties krijg, hij schuurt ondertussen vrolijk door

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:07

ik zou gewoon voor de boett-dekens gaan, dit zijn de echte zomereczeemdekens en zijn ook tegen schuren bestend.
Deze dekens kunnen ze altijd blijven dragen. in veertig graden of knallende regen. ze zijn wel erg prijzig. 160 euro. Er zit een super lange hals aan die er ook nog goed blijft zitten als ze grazen en ze hebben ook nog een buikstuk en een staartstuk. Ik was erg tevrdene met deze deken. ik heb hem met de verkoop van mijn pony meegegeven. de site is www.boett.com, suc-6 ermee. ik weet hoe oliebol het is als je pony het heeft. voor de ruiter en voor het paard.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:09

Ik heb voor Novia sinds een maand en Boett-deken.
Was even diep in de buidel tasten, maar het is het dan ook waard.
(Ik heb overigens iets meer dan 160 euro betaald)
Ze schuurt niet meer, en heeft geen hinder van de deken.
Ik heb gekozen voor een echte Boett, en geen ander soort vliegendeken, omdat deze zich al bewezen heeft.
Bij de deken krijg je ook wat lapjes, om eventuele beschadigingen weg te werken.
Novia is niet moeilijk met dekens gelukkig, en inhet land hebben de paarden hier wel wat anders te doen dan dekens slopen, nl: ETEN!

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:02

Hier kan je terugvinden welke eczeemdekens er allemaal verkrijgbaar zijn: [MD] !zomereczeem! Ik heb zelf een Boett-deken dat van bij Meulenkamp komt...

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 13:30

ik wou een ivanhoe deken omdat het alleen een halsdeken is een boett is gans het paard en dat heb ik nie nodig...maar het is hetzelfde als boett.

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:04

ik heb een harry horse deken voor mijn pony koste 'maar' 82 euro en werkt even goed. Bedekt ook hals, buik, staart hoofd helemaal dus OK dan!

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:26