-Te-witte slijmhuid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

-Te-witte slijmhuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-02 22:00

Omdat Dikke eigenlijk al een hele tijd last van "dunne" heeft, heb ik vorige week een paarden-appel laten onderzoeken. De uitslag kwam vandaag en heb ik meteen aan mijn DA doorgegeven. De uitslag daarvan was niet echt dramatisch, maar omdat mijn DA toch in de buurt was, kwam ze even bij hem kijken. Het was alleen balen dat ik er zelf niet bij kon zijn (dokters-afspraak met m´n zoon Boos! ), maar gelukkig kon m´n bijrijdster, dus dat was tenminste iets! Hij heeft een medicijn gekregen om de darm-flora te saneren. (moet morgen even kijken wat het is, staat op de stal!). Wat haar meer zorgen baarde was, dat zijn slijmhuid bijna wit is Verward . Normaal is dat -donker-roze, maar bij hem dus niet Verdrietig . Ze belde me na het onderzoek meteen op op m´n mobiel, maar in de stal heb je altijd een slechte ontvangst en ik heb het dan ook niet allemaal helemaal begrepen Verward Weet iemand van jullie op wat dit KAN duiden ????
Ik hoor waarschijnlijk morgen van mijn BR wel meer (ze is vanavond niet thuis Verdrietig ), maar toch....ik wil graag nu al wat weten!!!!
Alvast bedankt Lachen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-02 22:39

Sorry, dat was ik vergeten te vertellen; de DA heeft gisteren ook bloed afgenomen voor een groot bloedbeeld! Ze dacht iig ook aan bloedarmoede en ze had het idee dat er misschien wat met de lever kon zijn Verward (zo ongeveer) volgende week woensdag denkt ze dat de uitslag er is. Als het wat ernstigs is meestal al wat eerder Scheve mond . Ik was alleen benieuwd of iemand van jullie al eens iets dergelijks gehad heeft (het paard dan hè !!!!). Ik denk er natuurlijk toch aan en maak me ook zorgen Verdrietig !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-02 23:26

Eten en drinken doet ´ie gelukkig wél goed! Ik heb hem nu sinds 2 1/2 mnd heel langzaam op ander voer omgestelt, in de hoop dat het met die dunne beter werd. Helaas... dat maakte ook niet veel uit.Dat was dan ook een van de redenen dat ik de DA heb gebeld.
Het gekke is, dat ´ie er verder tip-top uitziet, z´n vacht glanst, hij is verder fit... Ik snap het gewoon niet zo Verward
Sugar, iig bedankt voor je reactie Lachen , ik ben bang dat ik gewoon geduld moet hebben totdat de uitslag van het bloedonderzoek binnen is Scheve mond !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 13 bezoekers