2 bulten bij singel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shyla25

Berichten: 4645
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Heerlen en Shy Landgraaf

2 bulten bij singel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 10:12

Mijn pony heeft sinds 2 dagen 2 rare bulten bij de plek waar normaal de singel zit Verward

Ze deed al een tijdje erg moeilijk met aansingelen en toen heb ik alles helemaal na gekeken (singel, zadel en pony) niets gevonden
Nu was ik aan het poetsen om te gaan rijden en vondt ik dus op de plek waar normaal de singel overheen loopt 2 bulten die hard waren zo groot als pruimen

Ze zijn niet warm maar wel hard en niet echt beweeglijk de linker is ook veel groter dan de rechter Verward

Wat zou het kunnen zijn?


Shyla25

Berichten: 4645
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Heerlen en Shy Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 10:43

De bulten zijn pijnlijk maar ze doet dus al langer gek bij het aansingelen maar ik kon niets vinden (nu dus wel Boos! )
Ze staat nog niet in het land en ze krijgt nogsteeds hetzelfde kuil.
Ze heeft wel insecten bulten maar die zijn niet zo groot en onder de singel is wel een rare plek en dan precies aan beide kanten op dezelfde plek Verward


Shyla25

Berichten: 4645
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Heerlen en Shy Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 11:13

Nee ik spring niet hoger dan 40cm en ze tilt haar benen niet zo hoog op. Zou ze het wel doen dan komt ze nog niet met haar voeten tegen de singel maar daar achter

Shyla25

Berichten: 4645
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Heerlen en Shy Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 12:39

Nathalie w schreef:
Dit zijn zwellingen door de singel heeft mijn paard in de zomer ook last van als je er mee door blijft rijden gaat het kapot. De enige manier om het weg te laten gaan is een tijdje geen singel aan doen. Je kunt daarna een lams vel proberen of een neoprene singel maar dat werkt bij mijn paard ook niet .

succses ermee


Ik heb dus al een neopreen singel en van een bontje krijgt ze schuurplekken als ze gaat zweten Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, haasje20, Peanut21, Rijsa, Trendiction en 106 bezoekers