Angst voor de DA

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gulpje

Berichten: 8061
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 14:21

Hier nog een met een angstige patient. Mijn paard moest laatst gechipt worden en toen kreeg ze het voor elkaar om de chip eruit te springen. De VA zei dat hij al meer dan 150 paarden heeft gechipt, en dat dit de eerste was waar het bij mis ging.... Bloos Ze was zo ontzettend bang dat hij haar een zware verdoving heeft gegeven, toen ging het wel. Maar dat was vreselijk om te zien, je paard die bijna niet op haar benen kan staan van de verdoving... Boos!

Het was vroeger zelfs zo erg dat als hij alleen nog maar het erf op kwam rijden Dees al helemaal strak van spanning in haar stal stond. Gelukkig hebben we hem in de afgelopen 10 jaar bijna niet nodig gehad, behalve voor de entingen.

Een kant en klare oplossing is er hiervoor volgens mij niet. Van veearts wisselen? Tja, ze hebben snel genoeg door dat hetzelfde nare geurtje erom heen hangt, en de prikjes net zo hard komen..

Succes ermee iig!

The nights are long, but the years are short when you're alive

[ITP] Ode aan onze bijna 25-jarige Daisy



Gulpje

Berichten: 8061
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:07

Het enten viel nog wel mee eigenlijk, maar dat is ook maar een klein prikje vergeleken met de vrij dikke naald waarmee ze gechipt worden.
Dus, voor er ongelukken gebeuren, misschien is het een idee om je paardje te laten verdoven met een prikje als hij gechipt moet worden.
Nogmaals, heel veel succes; ik weet hoe rot het is!

The nights are long, but the years are short when you're alive

[ITP] Ode aan onze bijna 25-jarige Daisy

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: joyce83 en 29 bezoekers