Natuurgeneeskunde, pendelen bij mijn paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 09:51

Ik zou je door haar iig heel goed voor laten liggen wat ze precies wil dat je geeft en welk effect dat zou moeten gaan hebben..
Ik zou het als ik jou was zeker proberen maar als je er zelf geen vertrouwen in hebt dan moet je het niet doen..
Misschien is het een idee om die collega van haar die dichter bij jou in de buurt woont eerst nog te laten komen? Dan kun je onder begeleiding van haar met andere medicijnen beginnen, lijkt mij namelijk eng enkel op advies van iemand op je eigen houtje iets te gaan proberen..

Ik gebruik voor mijn paarden verschillende natuurgeneeskundige medicijnen en ik heb er hele goede ervaringen mee.. Weet je toevallig welke kruiden je zou moeten gaan geven?

Lovers Estragon & Herlando Lovers


Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 12:10

De kruiden die je noemt zijn geen kruiden.. Ik bedoel er bestaat geen plant die vachtkruid heet of welke van de andere dan ook.. Wat is de samenstelling van de kruiden uit welke kruiden bestaat levercompositum en de andere?
Ik zou me er een beetje in verdiepen voordat ik ergens aan begon...

Lovers Estragon & Herlando Lovers


Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 12:12

Ellende schreef:
Stop niet met die medicijnen totdat iemand die er verstand van heeft ernaar gekeken heeft.

Als in: 'een meisje dat natuurgeneeskunde (?) studeerde/gestudeerd had' is ze afgestudeerd? Heeft ze al vaker paarden genezen of is het een waanzinnig frauduleus iemand die ook denkt dat je kanker kan genezen met water met een smaakje (Silvia Millecam?)

Ik ben zeer sceptisch tegenover 'natuurgeneeskunde' in het algemeen, maar als ze een goede naam heeft, als ze al meerdere mensen geholpen heeft etc, dan kan je het best proberen


Als dat meisje daadwerkelijk afgestudeerdeerd is, dan kun je ervan uitgaan dat ze echt wel weet waar ze het over heeft....
De vergelijking met Sylvia vind ik ook wel wat ver gaan, daar ben jij toch niet bijgeweest??

Lovers Estragon & Herlando Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annefleur200, Annetjuuh, dierenfan, Ghazella, M1994, maitestar23, Thami en 63 bezoekers