Ervaring met geluidgolf- of magneettherapie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lestria

Berichten: 1066
Geregistreerd: 30-12-02

Ervaring met geluidgolf- of magneettherapie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 14:27

Pijn paardje heeft een peesblessure. Nu wil ik natuurlijk dat ze zo snel mogelijk van de pijn verlost wordt en ik heb wat rond zitten kijken naar de mogelijkheden.

Ik vraag mij af of iemand ervaring heeft met de geluidgolf (shockwave)therapie of de magneetveldtherapie?
En weet iemand een adres die dit ook aan huis komen doen in de omgeving Hilversum - Weesp - Amsterdam?
Mijn paard is nl. nogal bang voor de trailer en als het niet hoeft gebruik ik die dan liever niet.

Alvast bedankt voor jullie reacties OK dan!

Vue
Berichten: 8851
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 14:37

nog niet maar binnenkort komt eric laarakkers bij ons op bezoek, en als ik het goed begrijp ( ik zal wel zien, ken hem nog niet ) doetie ook magneetveld therapie. als je het zou willen kan ik wel een verslagje doorsturen aan je Lachen
mandy

damai

Berichten: 91
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: Dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 16:42

Mijn paard heeft een peesblessure gehad en heeft magneetveld therapie en ultra-geluid therapie gehad. Bij ons werd dit behandeld door de fysio. Daarnaast is het koelen (heel vaak en heel lang) en het opbouwend stappen op de harde weg van groot belang.

Dus in principe voer je de therapie uit die de fysio aandraagt. De therapie is niet goedkoop, en werd bij ons niet vergoed door de verzekering, maar na 5 maanden stalrust is Damai weer 100% gezond verklaard! En daar doe je het voor!

Lestria

Berichten: 1066
Geregistreerd: 30-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 11:21

Bedankt voor jullie antwoorden.
Mandy, ik zou graag je verhaal horen als Eric langs geweest is.

Alvast bedankt.