Wat is dit?? Spier-/bandverreking??????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Wat is dit?? Spier-/bandverreking??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 18:20

Het begon zaterdag. Ik had een wedstrijd en smorgens dus benen gewassen en gedaan. Toen ik dara klaar mee was wou ik invlechten dus ik stap op me krukje. Dit ging echter een beetje onhandig en Sydney schrok en trok zich los! Boos! Hij trok zo hard dat toen het touw knapte hij p zijn kont terecht kwam. 3 x probeerde hij op te staan en toen dat lukte nam ie zijn halve staart mee! Boos!
Maar goed, smiddags de wedstrijd ging wel goed, 163!

Volgende dag (zondag) had ik weer een ws in Ommen. Toen zei de jury van de 2e proef al dat ie hem onregelmatig vond, maar ik dacht dat kwam door de onregelmatige ondergrond en doordat ik grote proppen in had gedraaid.

Maandag had ie een rustdag . Gister ging ik m longeren met de pessoa teugel, normaal bokt ie wel is op dat ding als ik net ga galopperen, maar nu deed ie dat meteen toen ik aan ging draven! Verward Toen ik hem na een poosje eindelijk redelijk aan het draven had, was ie achter heel erg kort en stijf. Ik dacht dat het door zijn rug kwam, hefet ie wel is vaker last van gehad!

Nou ik dus gestopt en vandaag er weer op om te rijden. Wat ik dus gister zag an de longe voelde ik ook onder het zadel Verdrietig . Ik me moeder erbij geroepen en die zei dat ie rechtsachter er snel onderzette. Zij toen wat voelen en doen en aan zijn rechterachterknie mocht ze eigenlijk niet komen Hij tilde zijn been wat op, maar hij si zo goed opgevoed dat ie niet trapte oid! Clown

Nou ja ik dus koud afgespoten en gestapt!

Wie weet wat dit kan zijn en wat ik er het beste aan kan doen??????????

Alle tips zijn welkom! OK dan!



YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 19:36

Nee er is niks aan te voelen of te zien! Ik vind dat die achterknieen er altijd zo raar uitzien! Hij vond het niet vervelend dat ik m koud afspoot, maar wel toen ik de straal na 10 min. harder zette

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 17:57

Ja zo zat ik ook al te denken, maar ik dacht later misschien doet juist het optillen en buigen wel pijn en dat ie m daarom weer snel neerzet. aangezien hij erg reageert op drukken aan de rechterknie en niet aan de linkerknie moet het rechts haast wel zijn.
Heb vandaag weer een eind over de weg gestapt en ff stukje gedraafd (onder toenziend oog van instructrice) en het was veel beter dan gister. Ik doe nu tot na het weekend denk ik nog ff kalm aan en als het dan nog zo is bel ik de DA heb ik ff bedacht.

Waardoor had jou merrie dit gehad??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avanti, elin2412, Zippo_M en 29 bezoekers