schimmel in urine leider

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
annemarie1

Berichten: 23
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Zaandijk

schimmel in urine leider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 19:12

Ik heb in december een andalusier gekocht die gelijk gecastereerd is. Toen ik hem net op stal kreeg druppelde hij met urine, ik dacht dat het misschien een complicatie was van het castreren, maar nu een paar maanden verder was het nog niet over. Ik heb de dierenarts erbij gehaald en vond dit een raar probleem. Bloed laten onderzoeken en urine hier kwam vrij weinig uit. Toch voor de zekerheid twee weken antibiotica, nog niet over! Verward Nu staat hij inmiddels al 3 dagen in utrecht en ze hebben ondekt dat hij schimmel in zijn urineleider heeft. Het schijnt alleen een probleem te zijn om hem hiervoor te gaan behandelen. Heeft iemand dit probleem al eens meegemaakt!

Wat zou ik hier allemaal aan kunnen gaan doen

Een hopeloze paardebezitter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 19:51

Jeetje wat vervelend. Heel veel streke, maar kan je er jammer genoeg niet mee helpen. Je zou alleen zeggen dat ze dat onder verdoving wel met desinfectiemiddel kunnen spoelen.

annemarie1

Berichten: 23
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 20:15

Dat zou eventueel kunnen alleen zijn ze bang dat ze dan ook de blaas aantasten die is nagenoeg helemaal schoon en het is na een keer spoelen nog niet verholpen. Ook hadden ze een voorstel om een gaatje te maken onder zijn rectum? En op deze manier te spoelen?????