Zakje met vocht tussen voorbenen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Zakje met vocht tussen voorbenen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 11:12

Waarschijnlijk door een goed erake klap, heeft Tal nu al bijna 2 weken een tja zakje met vocht en het hangt precies tussen haar voorbenen. Ze heeft er geen last van, je kan het vocht ook zo naar boven duwen (zakje zit kennelijk niet vol Haha! ). Heb DA al gebeld, als het na 2 weken niet minder wordt (morgen even bellen dus), wil hij het gaan scannen. Wat zou hij dan op een scan kunnen zien, weet iemand wat het scannen voor nut heeft? Persoonlijk denk ik om te kijken of er dan misschien iet svreemd in zit ofzo, maar wat zou dat kunnen zijn? Het is ook niet kneuzingsdik, maar echt vloeistof, je ziet het zo klotsen Boos!
spuit het iedere dag maar af met koud water, betje masseren en traumeelgel erop, weet het anders ook niet. Ben bijna geneigd om het gewoon lek te prikken Bloos Iemand nog andere tips


Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 11:33

Was het maar een enting, het hing er dus al voor ze geent werd helaas. Ik rij gewoon met d'r, maar er zit echt 0,0 verschil in, voor of na het rijden, of vorige week, het ziet er gewoon hetzelfde uit. Je zou toch denken dat het lichaam het weer op zou nemen?

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 11:42

Ik denk dat 1 van dr siliconen borstimplantaten is gaan lekken Haha! Haha!

ben idd erg benieuwd, ik kijk het nog even aan en dan anders maandag even bellen oftie langskomt met zn scannertje

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 11:45

aha! duidelijk! dank je wel! OK dan!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 12:43

okee dus mn soort van massage was nog niet zo'n slecht idee, dat zal ik zeker even aanhouden totdat de DA komt. Ben maandag vrij, dus dan mag hij komen Haha!


Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 19:01

Summertje schreef:
Mijn beide paarden hebben dat vorig jaar ook gehad, en nog beide ook op dezelfde plek ook. De ene had een klap gehad van een andere merrie en de andere is over een paal gaan staan en dit met zo'n rotgang dat het ook een bult werd. Bij die van mij waren het bloeduitstortingen, en na 2/3 weken waren ze ook weer verdwenen. Verder geen zichtbare veranderingen aan overgehouden trouwens. Mijn oude pony had ook een keer een trap gehad tegen de kont en die heeft nu een misvormde plek op de huid. Beetje bobbelig met een kuiltje, net of het een beetje lossig zit. Valt niet erg op, maar als je er goed naar kijkt zie je het wel.



Kweenie, mn vorige paard had dat ook, na een trap en dan echt een ei en het is altijd een ei gebleven, maar dit heeft dus echt nite weg van een beurze plek/ kneuzing, het doet me nog meer denken aan een piephak maar dan voor, een piepborst Haha!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 08:56

Okee, er is naar gekeken, en het schijnt lymphe vocht te zijn. Komt niet door een klap, maar omdat 1 van de afvoerpoortjes verstopt zit en dan hoopt het zich op. Tal zit nu aan een zuiverend kuurtje, en het is behandeld met een soort laserpen. Voor zover ik vanochtend even snel kon zien was het al een stuk minder!. De plek is dus niet gescanned, maar onderzocht door een holistische therapeute die op bezoek was.

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 10:58

gyzmo schreef:
Nou, dat valt mee gelukkig! Niets ernstigs aan de hand. Is de lymphe knoop gelijk schoongemaakt? Zometeen zit je over een half jaar met hetzelfde weer...


ze heeft de knoop behandeld met en ehh tensor en speciale zalf erop gedaan, en dan met die zuiveringskuur moet het allemaal weer gaan werken. Handig zulke familieleden, scheel tweer DA kosten Schijnheilig

Ik mocht zelf ook nog even voelen, en idd je voelde gewoon dat daar een knoop zat, erg interessant allemaal

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 11:28

Dennis schreef:
. Met ongeveer een week was het weg. Hij had er ook geen last van.



het zat er al 2 weken dus zonder dat er iets gebeurde, vandaar dat ik me zorgen maakte. Ben echt benieuwd hoe het er nu uitziet!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: f_pepper, Lijsken, paardje2013, senna21 en 30 bezoekers