Bobbel op de neus... ???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Bobbel op de neus... ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 21:50

Vandaag heb ik mijn paard weer opgehaalt bij de hengstenhouder. Thuis aangekomen ontdekte ik een vage bobbel op haar neus ter hoogte van iets boven de engelse neusriem zeg maar.... Het is een hard stukje ter grootte van een tandenstoker ofzo en het is niet pijnlijk als je eraankomt. Ook de huid lijkt niet beschadigd (heb er nog niet met een vergrootglas bijgezeten maar op het oog zie ik zo geen verwonding) Je kan het gewoon heen en weer bewegen, geen centje pijn. Het kan ook zijn dat ze door een paard in de box ernaast over het schot heen in de neus gebeten is maar eigenlijk lijkt me dat sterk. Iemand enig idee wat er kan zijn?

Ikzelf zit te denken aan een kraakbeensplinter ofzo, maar dat lijkt me toch pijnlijk als je eraan komt. Maandag was ik nog wezen kijken toen had ze het nog niet. Wou morgen even de VA er naar laten kijken aangezien het niet pjnlijk is, kan wel even wachten als het maar niet gaat zweven...